מ.א. שער הנגב | מעברים נגב צפוני

מ.א. שער הנגב

מנהל/ת חינוך חברתי

מספר משרה: 
13871
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
קיבוץ ארז
תחום: 
חינוך והדרכה
תאור תפקיד: 
  • ניהול מערכת החינוך החברתי מכיתה א' ועד י"ב.
  • אחריות לניהול המערכת על כל היבטיה - חינוכית, ארגונית ותקציבית.
  • אחריות למציאת עובדים, גיבוש הצוותים החינוכיים וניהולם השוטף.
  • בניה וניהול התקציב השנתי כולל עמידה ביעדים.
  • אחריות לתקשורת בין ההורים והצוותים החינוכיים.
  • ייצוג המערכת במוסדות הקהילה ומול גורמי חוץ.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • יכולת ניהולית.
  • ניסיון בניהול מערכת חינוך קיבוצית - יתרון.
  • לימודים בתחום החינוך / תואר בחינוך – יתרון.
  • יחסי אנוש טובים מאוד ויכולת תקשורת בין אישית גבוהה.
  • יכולת ריכוז צוות.
  • התמודדות במצבי לחץ.
  • ידע בהפעלת מחשב ותוכנות "אופיס".
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

שכפול של מנהל.ת אשכול החינוך בקיבוץ כפר עזה

מספר משרה: 
13861
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
קיבוץ כפר עזה
תחום: 
חינוך והדרכה
ניהול
תאור תפקיד: 
  • ממונה על מנהלי התחומים- לווי, מעקב ובקרה
  • גיבוש תוכניות עבודה והוצאתן לפועל
  • קידום ועידוד יוזמות פדגוגיות וחברתיות
  • ניהול ובקרה על תקציב אשכול החינוך
  • קשר שוטף עם אגף החינוך במועצה וגורמי משרד החינוך
  • קליטה, קידום ופיתוח של כ"א באשכול החינוך
  • אחריות על קשר שוטף עם ההורים
  • עבודה סדירה מול מועצת החינוך של הקיבוץ
  • ניהול הקשר עם שותפים ותורמים
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • אמינות ,אחריות ,דיסקרטיות
  • ניסיון ניהולי , יכולת הובלה והנעה של מנהלי תחומים ועובדים
  • ניסיון מקצועי בעבודה חינוכית
  • יכולת ניהול תקציב
  • שליטה גבוהה בשימושי מחשב
  • יחסי אנוש טובים
  • השכלה אקדמית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

למחלקה לשיווק טכנולוגי דרוש.ה רכז.ת לענייני סטודנטים

מספר משרה: 
13860
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
המכללה האקדמית ספיר
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת אדמינסטרטיבי/ת
תאור תפקיד: 

• אחריות וטיפול כולל בסטודנטים; מתן שירות, קבלת קהל, מענה טלפוני, מענה
למיילים, טיפול בבקשות סטודנטים, פטורים, סגירת תואר, יעוץ וסיוע בנושא
מערכת שעות ורישום לקורסים, שמירה על קשר עם הסטודנטים ושימור.
• מעקב אחר חובות הסטודנטים.
• ריכוז וועדת הוראה מחלקתית, הכנת חומרים, ביצוע ומעקב אחר החלטות.
• טיפול בבחינות, ציונים, ערעורים.
• טיפול בקבלת מועמדים למחלקה, זימון לראיונות, מימוש הרשמה.
• הזנת נתונים במערכת ממוחשבת.
• תאום פגישות סטודנטים עם ראש המחלקה.
• השתתפות בימים פתוחים, ימי יעוץ, טקס הענקת תארים ואירועים נוספים
• הדפסה של חומר שוטף, הפקת אישורים, ארגון חומרי לימוד.
• תיאום וקשר עם סגל אקדמי.
• טיפול וסיוע בהכנת אירועים מחלקתיים
• סיוע לרכזת המחלקה ותחומים נוספים בהתאם להנחיות הממונים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• השכלה אקדמית- חובה
• מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
• יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
• קליטה והטמעה מהירה של מידע חדש
• שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על Excel
• ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית
• ידיעה טובה של השפות עברית ואנגלית לרבות יכולת ניסוח והדפסה
• יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
• הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון
• יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות

היקף המשרה: 100%
קבוצה: 3
תחילת עבודה: מיידית

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 09/06/2025

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

הגשת מועמדות בקישור הבא: למחלקה לשיווק טכנולוגי דרוש.ה רכז.ת לענייני סטודנטים | Civi

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

למחלקת משאבי אנוש דרוש.ה מזכיר.ה

מספר משרה: 
13845
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
המכללה האקדמית ספיר
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מזכיר/ה
תאור תפקיד: 

מזכירת מחלקת משאבי אנוש אחראית על ניהול המערך המנהלתי של המחלקה, תוך מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות משאבי האנוש ושמירה על תפקוד תקין ויעיל של האגף.

תחומי אחריות:

ניהול יומן המחלקה
•ניהול יומן מנהל.ת המחלקה
•קביעת מופעים מחלקתיים

אדמיניסטרציה של תהליכי משאבי אנוש
•סיוע בתהליכי גיוס (תיאום ראיונות, זימון מועמדים לראיונות, מעקב אחר מועמדים, שליחת תשובות למועמדים ועדכון סטטוס במערכת הגיוס הממוחשבת)
•טיוב נתונים שנתיים של אנשי סגל

אחריות על הארכיון הדיגיטלי של המחלקה
•תיוקים
•סריקת מסמכים
•העברת מסמכים לארכיון
•שליפת מסמכים ואחזור מהארכיון
•מעקב אחר אינדקס ארכיביון

ניהול משרד ופעילות המחלקה
•הנפקת כרטיסי עובדים
•אחריות על הזמנת ציוד משרדי
•סיוע בפעילויות רווחה
•מענה לשיחות טלפון ופניות פרונטליות וממוחשבות בכל ערוצי התקשורת עם המח'
•ניהול קופה קטנה של המח'
•סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים במחלקה בהתאם לצורך ועפ"י החלטת הממונה

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

•תואר ראשון
•ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית/ ניהול משרד
•ניסיון בעבודה בסביבת משאבי אנוש - יתרון

מאפייני התפקיד
•כפיפות: מנהל.ת מחלקת משאבי אנוש
•קבוצה: 3
•היקף משרה: 100%

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 03/06/2025

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

 

ניתן להגיש מועמדות דרך הקישור הבא: 

למחלקת משאבי אנוש דרוש.ה מזכיר.ה | Civi

 

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

רכז/ת תקומה בית ספרי/ת במועצה האזורית שער הנגב

מספר משרה: 
13840
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
מועצה אזורית שער הנגב
תחום: 
לוגיסטיקה ותפעול
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

1 סיוע למנהל/ת בית הספר בתיאום וסנכרון קשרי עבודה עם תחומי הבריאות, הרווחה והחינוך הבלתי פורמלי, לצורך ראיית הילד השלם ולטובת מתן מענים מיטביים לבאי קהילת בית הספר. .2 תאום ציפיות, שיבוץ, הפעלה, הדרכה וסיוע לצוות המקצועי, בכל הנדרש לביצוע התוכניות וכן, מעקב ובקרה אחר ביצוען בתאום עם מנהל/ת ביה"ס. .3 אחריות על התשתיות הפיזיות, כגון- סביבות למידה, בהם יתקיימו הפעילויות/ התוכניות. .4 ריכוז, איסוף ותיעוד הנתונים המתקבלים מגורמים רלוונטיים שונים וניתוחם באופן עקבי במהלך השנה במערכות הממוחשבות. שליפת נתונים כללים או פרטניים עפ"י הצורך, עריכת תחזיות ועריכת דו"חות בקרה, בתאום עם מנהל/ ת בית הספר. .5 ביצוע מכלול הפעולות הקשורות להנעה ותיאום פעולות הבקרה והמעקב בין מנהל /ת בית הספר לרשות המקומית ולמנהל האגף הבכיר במנהלת תקומה. .6 סיוע בניהול התקציב בהתאם להנחיות מנהל/ת בית הספר. .7 כל נושא אחר בתחומי העיסוק, אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

בעל/ת השכלה על- תיכונית. עדיפות לבעלי השכלה אקדמית או לקראת סיום תואר אקדמי.

 • ניסיון ורקע של שנה (לפחות) בעבודה מנהלית ו/או לוגיסטית ו/או תקציבית - בזיקה לחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

• יכולת הובלת פרויקטים, נטילת יוזמה, אחריות, יישום וביצוע בפועל. • סדר, ארגון, מעקב ועמידה בריבוי משימות. • תקשורת בין אישית גבוהה, עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה. • יכולת עמידה ותפקוד אפקטיבי במצבי לחץ, סבלנות ודיסקרטיות. • שליטה באוריינות מחשב, בכלים ובמערכות דיגיטליות. • יכולת ניסוח גבוהה בשפה העברית- בכתב ובעל פה. • יכולת ניסוח טובה בשפה האנגלית - בכתב ובעל פה. • יכולת ניהול זמן ועמידה בלוחות זמנים. • שליטה וידע בחלוקת תקציב וניהולו בהתאם להנחיות מנהל ביה"ס. • עבודה ב עתות חירום.

הגשת מועמדות להודעת הדרושים תתבצע באמצעות מערכת מקוונת Jobbing .יצירת הפניה למערכת Jobbing - jtest. באמצעות דפדפן Chrome Google בלבד.

. לפניות בנושאים כלליים ניתן לפנות באמצעות דוא"ל il.org.sng@drushim או בטלפון: 077-9802216 הגשת המועמדות תתאפשר עד ליום 02/06/2025 בשעה .

 

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

תומך/ת חינוך בכיתת תקשורת בבית הספר "אלונים"

מספר משרה: 
13839
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
מועצה אזורית שער הנגב
תחום: 
חינוך והדרכה
מקצוע: 
סייע/ת
תאור תפקיד: 

סיוע לפעילות הכיתתית תוך מילוי משימות ארגוניות ופדגוגיות בחינוך מיוחד בכפוף לתוכנית העבודה של הכיתה ולתוכנית לימודית אישית המותאמת ליכולתו של כל ילד/תלמיד ולמגבלותיו וכן בכפוף למדיניות משרד החינוך והנחיותיו.

1 מתן סיוע פרטני לתלמידים: .1.1 הגשת סיוע פרטני בהקניית מיומנויות ובתרגולן, על פי הנחיית הצוות החינוכי, הצוות הפארא-רפואי והנהלת בית הספר. .1.2 ליווי התלמיד לטיפולים מקצועיים שונים בבית הספר ומחוץ לכותלי בית הספר, במסגרת שעות הלימודים. .1.3 סיוע למטפלים ולמורים המקצועיים במהלך הטיפול בתלמיד, על פי הנחיותיהם.

2. מתן סיוע פיזי ודאגה על שמירת ניקיונם של התלמידים : .2.1 דאגה לניקיונם של התלמידים, ניקיון הסביבה ורווחת התלמידים. .2.2 סיוע במקרה של קושי בניידות והגשת עזרה בהיבטים סיעודיים. .2.3 השגחה על התלמידים בעת פעילות בחצר ובכיתה ובפעילויות המתקיימות מחוץ לכותלי בית הספר, על פי הנחיות הנהלת בית הספר.

3. סיוע ארגוני לצוות הפדגוגי: .3.1 הכנת עזרי לימוד וציוד עזר לתלמיד ולכיתה, בתיאום מוקדם עם הצוות הפדגוגי ובאחריותו. 3.2 קבלת הדרכה והנחייה ממדריכי החנ"מ והמחנך. .3.3 ארגון הכיתה לאחר יום לימודים. .3.4 סיוע בפעילויות לטיפוח הקשרים החברתיים בין תלמידי הכיתה בתיאום עם הצוות המקצועי. .3.5 השתתפות ומתן סיוע לתלמידים באירועים מיוחדים מעבר לשעות הלימודים. .3.6 השתתפות בישיבות צוות ועדכון הצוות הדידקטי על אירועים חריגים.

4. כל נושא אחר אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

- עבודה עם תלמידים/ילדים.

- טיפול פיזי בילדים.

- עבודה בצוותי עבודה

- 12 שנות לימוד

דרישות נוספות: .1 רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א .2001- .2 היעדר רישום פלילי. .3 היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע. .4 שפות – עברית ברמה גבוהה.

 

הגשת המועמדות למכרז תתבצע באמצעות מערכת מקוונת Jobbing .

יצירת הפניה למערכת Jobbing - jtest

יש לקרוא בעיון את ההנחיות הניתנות במעבר בין השלבים, לרבות ביצוע מבחן התאמה )לא בכל המשרות יידרש מבחן התאמה(. המועמדים מתבקשים להגיש מועמדותם במערכת, בצרוף מסמכים רלוונטיים הכוללים: קורות חיים עדכניים, תעודות המעידות על השכלה מתאימה, אישורי העסקה המעידים על הניסיון הנדרש, המלצות )ככל שישנן(. הגשת מועמדות להודעת הדרושים באתר המועצה )בקישור בתחתית העמוד של מכרז זה(, באמצעות דפדפן Chrome Google בלבד

 

הגשת המועמדות תתאפשר עד ליום 03/06/2025 בשעה .12:00

השכלה נדרשת: 
תיכונית
היקף המשרה: 
גמיש

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

מנהל/ת בית חינוך שש שנתי ע"ש יצחק שביט

מספר משרה: 
13838
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
מועצה אזורית שער הנגב
תחום: 
חינוך והדרכה
ניהול
מקצוע: 
מנהל/ת חינוך
תאור תפקיד: 

אחריות כוללת לניהול אורחות חיי ביה"ס בהתאם לנוהלי חוזר מנכ"ל, בתיאום עם המנהל ההתיישבותי, בהלימה לנהלי המועצה תוך יישום החזון החינוכי של אגף החינוך. .2 גיבוש חזון חינוכי המוביל את העשייה החינוכית הבית ספרית, בניית תוכניות הלימודים, בחירת המגמות ואיוש בעלי תפקידים בשיתוף עם אגף החינוך והפיקוח . .3 אחריות לקידום הישגים, התמדה, אקלים מיטבי וחינוך לערכים בקרב תלמידי בית הספר. .4 אחריות על כתיבת יעדים פדגוגיים, ערכיים, חברתיים וארגוניים הנובעים מהחזון ובניית מנגנונים ליישומם והערכתם. .5 אחריות על איתור וטיפוח כלל אוכ' התלמידים בכל התחומים, תוך ליווי והפעלת תוכניות ייחודיות והפיכתם לחלק מהתרבות הבית ספרית, כל זאת בהלימה לחזון משרד החינוך והרשות. 6. אחריות על קידום ההישגים במובנם הרחב של כלל התלמידים בבית הספר ובהם אוכלוסיות מיוחדות, מצטיינים ומחוננים. .7 אחריות כוללת להפעלה מקצועית של מערך הצוות הפדגוגי של ביה"ס: שיבוץ בעלי תפקידים, מחנכים/ות מורים מקצועיים, יועצות, רכזי מקצוע בשיתוף הפיקוח ו מחלקת החינוך וכן אחריות על עובדי המנהלה והסיוע של בית הספר. .8 אחריות לפיתוח הצוות והובלתו ברוח החזון החינוכי של הרשות, אגף החינוך והפיקוח, קידום התפתחותו המקצועית והעצמתו. .9 אחריות על אחזקה נאותה של המבנה, הציוד והעזרים העומדים לרשות ביה"ס. .10 הובלת תרבות ארגונית שירותית בית ספרית. .11 ייזום תכנון וארגון של מערך הפעילות החינוכית והתרבותית של קריית החינוך בתיאום עם כל הגורמים המועצתיים. .12 אחריות כוללת לניהול מערך הרישום, שיבוץ וקליטת התלמידים עפ"י מדיניות הרשות. .13 אחריות כוללת להובלת תהליכים קהילתיים לרווחת כל באי בית הספר. .14 אחריות לקידום הקשר עם הורים ותלמידים של בית הספר. .15 אחריות לכתיבת תוכנית עבודה בית ספרית ובקרה על ביצועה. .16 אחריות כוללת לניהול המערך הכספי והאדמיניסטרטיבי של בית הספר, הכנת תקציב שנתי, פיקוח על ביצועו, והובלה לקראת ניהול עצמי בשיתוף עם כל הגורמים הרלוונטיים ברשות. .17 אחריות כוללת לשילוב הערכה ומדידה כתפיסה מובנית באורח חיי ביה"ס. .18 עבודה בשעות בלתי שגרתיות, כולל בעיתות חירום. .19 כל נושא אחר אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

1 ניסיון מקצועי בהוראה – ניסיון בהוראה בפועל של 5 שנים לפחות בבתי ספר יסודיים ו/או על יסודיים )בכיתות א'- י"ב ועד בכלל( המפוקחים על ידי משרד החינוך או ע"י משרד העבודה, בהיקף המזכה בוותק בהוראה. לעניין זה ניסיון בהוראה יוכר רק בגין הוראה בפועל במוסד חינוך כאמור, ורק הוראה שהוכרה כוותק בהוראה על ידי משרד החינוך. לא יוכר ניסיון בהוראה שלא במסגרות שצוינו לעיל, כגון מרצה או מתרגל באוניברסיטה או במכללה, רכז פר"ח, עבודה במסגרת תל"ן בחינוך הרשמי או תוכנית קרב וכיו"ב. .2 השכלה אקדמית – תואר שני אקדמי מוכר ממוסד להשכלה גבוהה בארץ או ממוסד להשכלה גבוהה בחו"ל אשר קיבל אישור שקילות מהאגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל. 3 השכלה פדגוגית – למשרת ניהול בבית ספר על יסודי נדרשת אחת מהתעודות האלה: א. מורה מוסמך בכיר לחינוך העל-יסודי. ב. תעודת הוראה לחינוך על- יסודי ממוסד מוכר להכשרת עובדי הוראה. ג. רישיון הוראה קבוע בחינוך העל- יסודי או רישיון לעיסוק בהוראה לעל -יסודי. ד. תעודת הוראה אוניברסיטאית ממוסד אקדמי בארץ לחינוך העל -יסודי. הערות: ▪ תעודת בוגר בית הספר "מנדל" למנהיגות חינוכית תוכר כעונה על הדרישה לתעודת הוראה. ▪ לעניין זה לא יוכר רישיון בייעוץ חינוכי כעונה על אחת מחלופות אלה. ▪ תעודת התמחות למורי מורים אינה עונה על הדרישה. .4 הכשרה לניהול בית ספר: משרת מנהל/ת בית הספר השש שנתי תאויש בשנת הלימודים תשפ"ו ועל כן המנהל שימונה לתפקיד יידרש ללמוד בתוכנית החדשה להכשרת מנהלים מכהנים )להלן: תוכנית ההכשרה החדשה למנהלים מכהנים(. ההכשרה תחל טרם הכניסה לתפקיד ותתקיים במהלך הקיץ ובמהלך השנתיים הראשונות לעבודת המנהל. עובד הוראה שנבחר לתפקיד מנהל בית ספר שש שנתי ולא השלים את מלוא חובותיו במסגרת תוכנית ההכשרה החדשה למנהלים מכהנים, י י דרש לסיים את חובותיו במלואן עד לסיום התוכנית. מנהל שיתמנה לניהול לאחר תום מועד ההכשרה – טרום תפקיד, ילמד את היקף השעות בימי השלמה מרוכזים שיערכו במכון "אבני ראשה", בסמוך לכניסתו לתפקיד וכן במוסדות ההכשרה במהלך השנה. פטורים מדרישה זו: ▪ מסיימי תוכנית ההכשרה לניהול בית ספר – תעודת סיום של התוכנית להכשרת מנהלים לבתי ספר של "אבני הראשה". ▪ בעלי תעודת סיום של אחת מהתוכניות להכשרת מנהלים בארץ לבוגרים אשר סיימו את לימודיהם בתוכניו ת להכשרת מנהלים של משרד החינוך במוסדות האקדמיים שקדמו לתוכנית החדשה של מכון ההכשרה "אבני ראשה". ▪ בעלי ת עודת זכאות לתואר אקדמי שני ייעודי במנהיגות בית ספרית לבוגרים אשר סיימו את לימודיהם בשנת תשס"ט )להלן: "תכנית הפיילוט" באוניברסיטאות תל אביב ובר אילן ובמכללת אחווה(.

▪ מי שבעת הצגת המועמדות מכהן בפועל כמנהל בית ספר )יסודי, חטיבת ביניים, על-יסודי עד כיתה י"ב ועד בכלל( רשמי או מוכר שאינו רשמי המפוקח על ידי משרד החינוך, והוא עומד בתנאים האלה: • בשנה"ל תשפ"ה משמש כמנהל במשך שלוש שנים לפחות ברצף. • שנות הניהול הוכרו לו כוותק בניהול. • אין חוות דעת שלילית על אופן תפקודו כמנהל והוא עומד ביתר תנאי הסף לתפקיד מנהל. .5 רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א.2001- .6 הכנת מסמך חזון חינוכי )אותו יש לצרף בעת הגשת המועמדות( דרישות נוספות – יתרון: א. ניסיון בתפקיד ניהולי במגזר ההתיישבותי. ב. היכרות מעמיקה ויסודית של מטרות הרפורמות ועקרונותיה כפי שנתקבלו על ידי הכנסת והממשלה. ג. היכרות יסודית ומעמיקה של הקווים המנחים והוראות הביצוע של משרד החינוך ד. רצוי ידע וניסיון ביישום דרכי הוראה אלטרנטיביות בכיתות הטרוגניות ובייזום פעילויות אינטגרטיביות בתחום החינוך החברתי הלא פורמאלי או במעורבות בפעילויות אלה. ה. היכרות עם הלמידה הסינכרונית וא-סינכרונית ועם פדגוגיה מוטת עתיד. ו. ידע בהכנה וניהול תקציב. ז. הכרת הוראות משרד החינוך ונהליו. ח. בעל כושר מנהיגות ויכולת עבודה בצוות. ט. רישיון נהיגה בתוקף. כישורים אישיים : .1 היכרות עם מאפייניו הייחודיים של בית הספר בעקבות ניסיון בהוראה בבית ספר זה או היכרות בכל אופן אחר, ובכלל זה השתתפות בהשתלמויות בתחום מאפייניו של בית הספר(. .2 יכולת לתכנן ולעצב תמונת עתיד של בית הספר, אשר תבוא לידי ביטוי בבניית תוכנית עבודה יישומית בשיתוף עם צוות בית הספר, אגף החינוך והנהלת הרשות. .3 יכולת להנהיג צוות ויכולת עבודה בצוות בתוך שיתוף פעולה. .4 יכולת להתמקד ביחיד כפרט וליצור סביבה אנושית ואישית בטוחה ונעימה, בתוך מחויבות לשוויון חברתי ולקידום כל תלמיד ועובד הוראה שבאחריותו. .5 ניסיון בהוראה לתלמידים עם צרכים ייחודיים. 

6 ידיעת החוק ובקיאות בהוראות משרד החינוך בתחומי פעילותו של בית הספר. .7 יכולת לנהל קשרים חיוביים ופוריים בין בית הספר לקהילה, בית הספר להנהלת הרשות וקשרים עם מוסדות ממשלתיים ועם רשויות ציבוריות. .8 יכולת הבעה טובה בכתב ובעל פה בעברית. .9 כושר מִ נהלי בניהול משרד, חשבונות וכספים של מוסד חינוכי. .10 יכולת לבנות תוכנית פעילות פדגוגית וארגונית מתוקצבת על בסיס נתונים. .11 יכולת לבנות תוכנית לימודים בית ספרית על בסיס תוכנית לימודים רשמית. הערות: בכפוף להוראות כל דין וקבלת כל האישורים הדרושים, המועמד/ת שי/תזכה ת/יהיה מנוע/ה מלעסוק במקצועו/ה במסגרת עסק פרטי ו/או בכל עיסוק אחר. המועמד/ת מתחייב/ת שלא לעסוק ולא לטפל בכל עניין שיש בו משום ניגוד עניינים לתפקידו/ה כעובד/ת של המועצה האזורית שער הנגב. הוראות מכרז זה יהוו חלק בלתי נפרד מן ההתקשרות בין המועמד/ת

הגשת המועמדות למכרז תתבצע באמצעות מערכת מקוונת Jobbing . יצירת הפניה למערכת Jobbing - jtest

יש לקרוא בעיון את ההנחיות הניתנות במעבר בין השלבים. מועמדים אשר עומדים בתנאי הסף, יזומנו למבחן מיון מקוון. המועמדים מתבקשים להגיש מועמדותם במערכת, בצרוף מסמכים רלוונטיים הכוללים: קורות חיים עדכניים, תעודות המעידות על השכלה מתאימה, אישורי העסקה המעידים על הניסיון הנדרש, המלצות )ככל שישנן(. הגשת מועמדות להודעת הדרושים באתר המועצה )בקישור בתחתית העמוד של מכרז זה(, באמצעות דפדפן Chrome Google בלבד. לפניות בנושאים כלליים ניתן לפנות באמצעות דוא"ל il.org.sng@drushim או בטלפון: 077-9802216 הגשת המועמדות תתאפשר עד ליום 28/5/2025 בשעה .12:00 הצעה שתוגש ללא תעודות/אישורים רלוונטיים, לרבות צירוף הצהרה בכתב על קרבת משפחה של המועמד לעובדים המועסקים במועצה או לנבחרי ציבור )ככל שקיימים כאלה(, לא תידון.

 

 

השכלה נדרשת: 
תואר שני
היקף המשרה: 
משרה מלאה

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

למחלקת שכר דרוש.ה חשב.ת שכר

מספר משרה: 
13837
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
המכללה האקדמית ספיר
תחום: 
הנה"ח וכספים
מקצוע: 
חשב/ת
תאור תפקיד: 

למחלקת השכר שלנו דרוש.ה חשב.ת שכר עם תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה וזו ההזדמנות שלך להיכנס לארגון גדול ולצבור ניסיון משמעותי בתחום. אם הנך בעל.ת יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ובעל.ת דגש על דיוק וארגון, אם את.ה מחפש.ת אתגרים חדשים, עבודה בצוות ולמידה משמעותית בתחום – מקומך איתנו! תיאור התפקיד: • טיפול בשכר בהתאם להסכמים קיבוציים ולהוראות החוק • טיפול בתשלומים שוטפים של אוכלוסיות בהסכמים שונים • אחריות על עיבוד, מעקב ובקרה על תשלומי השכר • טיפול בטפסי קליטת עובד וסיום העסקה (101, תיאומי מס, תיאומי ביטוח לאומי, 161 וכו') • מתן מענה מקצועי לעובדים בנושאי שכר • ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• תואר אקדמי-יתרון; תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה - חובה. • ניסיון בעיבוד והכנת משכורות בארגון גדול (לפחות 1000 עובדים). • יתרון לבעלי היכרות עם מערכת ההשכלה הגבוהה. • דיסקרטיות, יחסי אנוש מעולים ומכוונות למתן שירות ברמה גבוהה. • יכולת עבודת בצוות. • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל מערכות שכר, והכרת מערכת Office ברמה גבוהה. • יכולת למידה, תפקוד בלחץ וביצוע מספר משימות בו זמנית. • סדר וארגון ברמה גבוהה, דייקנות, יסודיות וזריזות.

 

 

היקף משרה: 100% משרה (40 שעות שבועיות). גמישות בשעות העבודה ונכונות לעבודה בשעות מאומצות. קבוצה: 4 תחילת עבודה: מיידית ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 04/06/2025 המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

הגשת מועמדות דרך הקישור:

למחלקת שכר דרוש.ה חשב.ת שכר | Civi

השכלה נדרשת: 
לימודי תעודה
היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

חשב.ת שכר ומשאבי אנוש

מספר משרה: 
13821
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
מתנס שער הנגב
תחום: 
הנה"ח וכספים
משאבי אנוש וכוח אדם
מקצוע: 
חשב/ת
תאור תפקיד: 

אחריות על תחום השכר ומשאבי ההון האנושי של המרכז הקהילתי, תוך הפקת דוחות נוכחות ושכר, טיפול בנוהל קליטת עובדים, סיום העסקה וניהול תיקים אישיים. העבודה בצמידות למנהלת המתנ"ס ומנהל הכספים.

 

  • טיפול בכל תחום השכר השוטף ודיווחי הנוכחות.
  • אחריות למערכות הממוחשבות והבנקאיות המתייחסות לתחום החשבונאות, תקציב ושכר.  
  • חישוב ניכויי חובה.
  • ניהול ותיעוד נתוני שכר, שעות עבודה, חופשות, מחלה, שעות נוספות וכד'.
  • טיפול בהפרשות סוציאליות ודיווחים למדינה.
  • מעקב אחר שינויים בחקיקה והוראות רגולטוריות בתחום השכר.
  • ניהול הסכמים וחוזים אישיים לעובדים.
  • נוהל קליטת עובדים, פרידה וסיום העסקה.
  • ניהול תיקים אישיים של העובדים.
  • מתן מענה מקצועי ואדיב לעובדי הארגון בנושא שכר ותנאי עבודה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • יכולת בינאישית גבוהה, תקשורת טובה, חיוביות ואופטימיות.
  • יכולת תכלול, הובלה ואחריות.
  • ליווי תהליכים ארוכי טווח.
  • תעודת חשב שכר בכיר.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודת חשבת שכר (רצוי ניסיון בעבודה עם מלכ"רים). 
  • שליטה מלאה בחשבשבת ובתוכנות Office.
  • בעל/ת יוזמה ונכונות לקבלת אחריות. 
  • הכרת מערכת ממוחשבת להנה"ח כפולה (רצוי "חשבשבת"), תקציב ושכר. 

רק פניות מתאימות תענינה
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד

הגשת מועמדות עד לתאריך: ‏05/06/2025

קורות חיים יש לשלוח למירי: matnas@sng.org.il

 

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה

לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.

לפרטים נוספים סגור

יו"ר קיבוץ כפר עזה

מספר משרה: 
13817
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
קיבוץ כפר עזה
תחום: 
ניהול
ניהול קהילתי
מקצוע: 
יו"ר
תאור תפקיד: 
  • אחריות להובלת קיבוץ כפר עזה, המערכות החברתיות והעסקיות כאחד, גיבוש והובלת תהליכים אסטרטגיים, גיבוש מדיניות הקיבוץ, תוכניות עבודה  בנושאים השונים והצבת יעדים מתאימים, בקרה ופיקוח על יישומם תוך השגת היעדים שהוצבו בהתאם למאפייני החיים בקיבוץ.
  • יו"ר הקיבוץ בהיותו יו"ר ועד ההנהלה ויו"ר דירקטוריון חקלאות עסקים, וממונה ישיר  על המנהל/ת העסקי ומנהל/ת הקהילה, אחראי להתנהלות המערכות והגופים בקיבוץ תוך שיתוף פעולה וסינרגיה מלאה  בהתאם למציאות המשתנה ומתוך ראיה מערכתית ארוכת טווח.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • השכלה: תואר ראשון  לפחות בתחום מנהל עסקים/כלכלה/ אחר רלבנטי לתחום העיסוק -חובה.
  • ניסיון בתפקיד ניהולי בכיר (מנכ"ל ) בתאגידים/חברות עסקיות- יתרון.
  • ניסיון מעשי בתפקיד יו"ר ( עדיפות לקיבוץ מתחדש) – יתרון.
  • ניסיון  בתפקיד ניהולי במסגרת קיבוצית/ ממלא מקום תפקיד ניהולי במסגרת קיבוצית - חובה.
  • ניסיון ויכולת ניהול הובלה של אסטרטגיה ותהליכים מורכבים וכושר מנהיגות.
  • יכולת ניהול משא ומתן ותיעדוף משימות.
  • ניסיון בעבודה מול רשויות המדינה – יתרון.
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה חלקית
סוג המשרה: 
אחר
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
Subscribe to RSS - מ.א. שער הנגב