לוח המשרות | מעברים נגב צפוני

לוח המשרות

מה מחפשים?

טכנאי/ת מחשבים ורשתות תקשורת

מספר משרה: 
12401
מועצה/אזור: 
מ.א. אשכול
חברה: 
מחשביש
תחום: 
טכנאים / הנדסאים
מחשבים והייטק
מקצוע: 
טכנאי/ת
תאור תפקיד: 

לחברת מחשביש במושב עמיעוז דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים ורשתות תקשורת.

חברת מחשביש היא חברה מובילה בנגב המערבי בתחום המחשוב והטכנולוגיה, עם ניסיון של מעל ל-18 שנה בהענקת פתרונות מחשוב, רשתות וענן לעסקים ופרטיים במ.א אשכול.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
משרה מלאה
רישיון נהיגה חובה
תודעת שירות ויחסי אנוש מצוינים
עבודה במשרדי החברה ובאתרי לקוחות
תמיכה ושירות Help Desk
טיפול בתקלות

ניסיון וידע נדרש:
ניסיון בתמיכה בארגונים קטנים ובינוניים
ידע ב-Office (Windows 10/11) ובשרתי מיקרוסופט (2016, 2019, 2022)
ניסיון עם שירותי ענן (365, Azure) ואבטחת מידע (Check Point, Fortinet)- (יתרון)
תיקוני מחשבים ניידים ונייחים
ידע בציוד תקשורת
ידע בפתרונות אבטחה, גיבוי ואנטי וירוס
התקנה והגדרת מערכות מצלמות אבטחה
מינימום שנתיים ניסיון

היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

דרוש.ה סטודנט.ית למחלקת האוטומציה העסקית

מספר משרה: 
12667
מועצה/אזור: 
דרום
חברה: 
חסוי
תחום: 
QA
מחשבים והייטק
עבודה מועדפת / צעירים / סטודנטים
תאור תפקיד: 

דרוש.ה סטודנט.ית למחלקת האוטומציה העסקית!

חברת Adis-tech מגייסת סטודנט.ית לפרויקטים של הטמעת מערכות Monday ובניית דוחות BI.

 

תיאור התפקיד:

* איפיון מערכות מבוססות Monday.com מול הלקוח

* בדיקת אוטומציות ותהליכי עבודה Monday.com ול-Make.com מול אפיון

* הדרכות בבתי הלקוחות .

* עבודה עם יועצים בתחום .

* ועוד מלא דברים שנעשה יחד!

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

* סטודנט.ית להנדסת תוכנה/ תעשייה וניהול – יתרת לימודים של שנה לפחות.

* ידע בלוגיקה של תכנות בסיסי – יתרון. 

 *סדר וארגון – חובה. 

* ידע בכלי No-code/Low-code – יתרון.

* היכרות עם מערכת Monday.com - יתרון משמעותי.

* ידע ב-BI – יתרון.

* הבנה באפיונים של לקוחות עיסקיים - יתרון .

*הבנת תהליכי עבודה ויעול תהליכים – יתרון.

 

  משרת סטודנט ליומיים-שלושה בשבוע מ08:00 - 16:00 ממשרדי החברה בפארק התעשייה בעומר .

 

  • תהיה תקופת הכשרה של חודש להתאמת ובדיקת תאימות לתפקיד.
  • ישנה היתכנות להגדלת המשרה לאחר תקופת ההכשרה.

בואו להיות חלק מצוות מנצח!

היקף המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

מנהל.ת פרויקטים ומיישמ.ת Priority ERP דרום

מספר משרה: 
12164
מועצה/אזור: 
ארצי
חברה: 
אברא צפון
תחום: 
ייצור ותעשייה
לוגיסטיקה ותפעול
מהנדסים
מחסנים, הפצה ושילוח
מחשבים והייטק
מערכות מידע
רכש
תעשייה וניהול
תפ"י
מקצוע: 
מנהל/ת פרוייקטים
תאור תפקיד: 

אברא פירושו, בריאה...
בואו לאבראות איתנו ולהביא טכנולוגיה לחיים בתעשיה, בצוות פריוריטי בצמיחה, עם מגוון לקוחות ופרויקטים בשיתוף פעולה מלא עם הצוות.
אנחנו גדלים ומחפשים מנהל.ת פרויקטים ומיישמ.ת ERP Priority ללקוחות החברה באזור הדרום. 
הזדמנות להתנסות ולצבור נסיון מעשי ומגוון במערכת ERP Priority בעולם התעשיתי יצרני.

מיקום - דרום הארץ. נכונות להגיע פעם בשבוע למשרדים ברעננה.

אופן עבודה - היברידי.

משרה - מלאה. גמיש

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • תואר ראשון בתעשיה וניהול או במערכות מידע
  • הכרות עם מערכת Priority בצד היישומי.
  • ניסיון בהובלה ותיעוד של פרויקטים במערכות מידע.
  • רצון ללמוד ולהתנסות בכלים חדשים ונכונות להשקיע.
  • יכולת למידה עצמאית ושיתוף פעולה בצוות.
  • נכונות להגיע פעם בשבוע למשרדים ברעננה
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

מיישם.ת/ Priority ו- BI

מספר משרה: 
12343
מועצה/אזור: 
דרום
חברה: 
STORY
תחום: 
מחשבים והייטק
מערכות מידע
מקצוע: 
איש/ת מערכות מידע
תאור תפקיד: 

לחברת הדפסות מובילה בקרית גת דרוש/ה  מיישם.ת למערכת Priority

במסגרת התפקיד:

  • אפיון התאמות ופיתוחים נדרשים במערכות בהתאם לצרכי המשתמשים בארגון
  • ביצוע יישום ופיתוח במערכות הניהוליות (Priority, Qlik Sense).
  • הכנת דו"חות /דשבורדים לפי צרכי המשתמשים
  • תמיכת משתמשים, הדרכה והטמעת מודולים חדשים.
  • ניתוח נתונים שונים (תפעוליים, עסקיים וכו') באמצעות המערכות השונות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  • בוגר קורס מיישמים/ מתכנתים Priority
  • הכרות מעמיקה עם מערכת Priority
  • ידע וניסיון ביישום ופיתוח במערכות BI
  • ידע וניסיון באפיון ויישום תהליכים, כולל כתיבת מסמכי אפיון, בהתאם לצרכי המשתמשים.
  • יתרון לבעלי ניסיון באפיון ופיתוח מע' Priority בחברה תעשייתית.
  • הטמעת מודולים חדשים, תמיכת משתמשים , הדרכות - חובה
  • ידע בבסיסי נתונים (SQL) – יתרון
  • ידע וניסיון בניהול המערכת

 

   כישורים:

  • מוטיבציה גבוהה
  • יכולת למידה עצמית גבוהה
  • יכולות אנליטיות גבוהות, יכולת ניתוח והסקת מסקנות
  • שליטה גבוהה בתוכנת אקסל
  • יכולת הבעה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
  • תודעת שרות גבוהה
  • יכולת עמידה במצבי לחץ
השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

מנהל/ת צוות תמיכה טכנית

מספר משרה: 
12440
מועצה/אזור: 
דרום
חברה: 
קמהדע
תחום: 
מחשבים והייטק
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

קמהדע מגייסת מנהל/ת צוות תמיכה טכנית Help Desk לתפקיד משמעותי ומאתגר!

אנחנו מחפשים מנהל/ת תמיכה מנוסה לתפקיד מפתח במחלקת ה-IT שלנו.
התפקיד כולל הגדרת האסטרטגיה התפעולית ויעדי ה-KPI לצוות הHelp Desk,
יחד עם הובלה והנחיה של הצוות, מינוף הביצועים והובלת יוזמות לשיפור מתמיד של השירותים הניתנים.

תיאור התפקיד:

  • ניהול יומיומי של מוקד תמיכה Help Desk לרבות קביעת יעדים, שגרות, ניתוח ביצועים ושיפור תהליכים.
  • הובלת צוות תומכים מקצועי, מתן הדרכה והכוונה במתן מענה לפניות משתמשים.
  • ניהול זמן, קביעת סדרי עדיפויות ומשימות לצוות התומכים תוך עמידה ביעדי SLA ואיכות השירות.
  • זיהוי הזדמנויות לשיפור השירות והיעילות.
  • התמודדות עם מצבים מורכבים ומציאת פתרונות יצירתיים.
  • ניהול ושמירה על מלאי חומרה ורישוי תוכנות זמין בהתאם לצרכי הארגון.
  • עבודה מול ספקים ונותני שירות כמקור קשר ראשי בארץ ובחול.
  • כתיבת נהלי עבודה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בניהול מחלקת תמיכת Help Desk בסביבה ארגונית - חובה.
  • הבנה מעמיקה של תהליכי עבודה ב Help Desk ומערכות ניהול פניות - חובה.
  • בוגר/ת תואר ראשון רלוונטי עם התמחות במערכות מידע - יתרון.
  • הסמכות/קורס ייעודי בתחומי המחשוב הרלוונטיים - יתרון.
  • יוזמה ורצון להוביל שינויים.
  • כישורי הובלה וניהול משימות/פרויקטים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה ביעדים.
  • ניסיון בהתמודדות עם אתגרים והסרת התנגדויות.
  • גישה פרואקטיבית לפתרון בעיות.
  • ידע טכני נרחב בעולם התוכן ויכולת לסייע לצוות במקרה הצורך.
  • עברית ואנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה)

מיומנויות:

  • ניהול קונפליקטים ומשברים של אי שביעות רצון משתמשים.
  • זמינות גבוהה.
  • הגדרה ובקרה על עמידה ביעדי .KPI
  • הטמעת שינויים טכנולוגיים משמעותיים.
  • אוריינטציה שירותית חזקה ויכולת עבודת בצוות.
  • גמישות ויכולת הסתגלות לשינויים.
  • יכולת ליצור ממשקי עבודה בחברה.

היקף המשרה: משרה מלאה ממשרדי החברה בבית קמה

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

Administrative Assistant

מספר משרה: 
12137
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
ZutaCore LTD
תחום: 
אדמיניסטרציה
מחשבים והייטק
מקצוע: 
מנהל/ת משרד
תאור תפקיד: 

•    Administrative support: providing daily administrative support to the management team or specific departments within the organization. This includes managing calendars, scheduling meetings, organizing meetings, and handling correspondence.

•     Communication and correspondence: The administrative assistant must answer phone calls, answer emails, and handle other forms of communication on behalf of the organization. Deliver messages efficiently and prioritize requests and responses in a timely and accurate manner.

•     Document Management: Design, edit, and proofread documents such as memos, reports, presentations, and other business materials. Maintain electronic and physical document filing systems while ensuring proper organization and confidentiality.

•     Data entry and record keeping: Entering and accurately updating data in various databases, spreadsheets, or other systems. Keeping records, files, and documentation well organized facilitates easy retrieval when needed.

•     Office operations: supervision of general office activities, including management of office equipment, equipment and inventory. Coordination of maintenance and repairs for office equipment and facilities as needed.

•     Travel and logistics: The administrative assistant must assist in travel arrangements, including booking flights, accommodation, and transportation for employees or visitors. Prepare travel itineraries, travel expense reports, and other related documents.

•     Support for meetings and events: coordination and support for meetings, conferences, and events. This may include organizing logistics, preparing meeting materials, booking venues, and coordinating with attendees.

•     Administrative projects: Assisting with special projects and tasks as needed. This may involve conducting research, preparing reports, analyzing data, and supporting various initiatives.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

·         Excellent time management and organizational skills.

·         Proven excellence as an office assistant, office administrator, or in another relevant position

·         Outstanding abilities to communicate in person, in writing, and over the phone.

·         Flexibility and the ability to prioritize new tasks as they come in.

·         Interpersonal communication.

·         Knowledge of Microsoft Office and other office management tools and applications.

·         1-2 years of experience in an administrative position – required.

·         High-level English for correspondence and conversation – required.

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

Backend SW Developer, SW Team

מספר משרה: 
12132
מועצה/אזור: 
מ.א. שער הנגב
חברה: 
ZutaCore LTD
תחום: 
מחשבים והייטק
מקצוע: 
מהנדס/ת תוכנה
תאור תפקיד: 
  • Develop newly innovative datacenter management.
  • Comply with the quality system
  • Utilize project scheduling software to plan and track projects
  • Identify problems, analyze data for root causes of problems, and work to resolve them
  • Effectively communicate with other departments to enable progress
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

•     Bachelor’s Degree in a software engineering

•     3 years of experience in softwere development.

•     Java, Python,Bash,JS,Html, node

•     Experienced with Spring/Springboot framework

•     Work with Databases SQL and NOSQL

•     Dockers

•     Problem-solving and organizational experience with a focus on continuous improvement

•     Excellent teamwork; good communication and interpersonal

קבצים מצורפים: 
השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
נמצאו 7 משרות לפי החיפוש