לוח המשרות | מעברים נגב צפוני

לוח המשרות

מה מחפשים?

מנהל/ת רשתות ענן

מספר משרה: 
13274
מועצה/אזור: 
מ.א. אשכול
חברה: 
דפוס בארי
תחום: 
מחשבים והייטק
תאור תפקיד: 

מנהל/ת רשתות ענן לדפוס בארי

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

- ניסיון מוכח של 3+ שנים בניהול תשתיות ענן

- ידע מעמיק בתשתיות רשת, TCP/IP, ניתוב ואבטחת רשת

- ניסיון עם אחת מפלטפורמות הענן המובילות (AWS/Azure/GCP)

- היכרות עם כלי אוטומציה ותשתית כקוד (Terraform, Ansible)

- ידע בפייתון או שפות תכנות רלוונטיות אחרות

- הבנה מעמיקה בתחום אבטחת מידע וסייבר בסביבות ענן

- ניסיון בעבודה עם קונטיינרים (Docker, Kubernetes)

- יכולת למידה עצמאית וראייה מערכתית

- אנגלית ברמה טובה מאוד

 

יתרון:

- הסמכות ענן רלוונטיות

- ניסיון בסביבות היברידיות ומולטי-קלאוד

- ידע ב-DevOps והטמעת תהליכי CI/CD

- רקע בניטור וביצועי רשת

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
משרת יום, חמישה ימי עבודה בשבוע
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

רכז.ת טכנו-פדגוגיה

מספר משרה: 
13153
מועצה/אזור: 
באר שבע
חברה: 
מרכז מנדל למנהיגות בנגב
תחום: 
חינוך והדרכה
מגזר שלישי
מחשבים והייטק
מקצוע: 
רכז/ת
תאור תפקיד: 

קרן הפועלת להכשרת מנהיגות בתחומי חברה, חינוך, תרבות וקהילה מחפשת רכז.ת טכנו-פדגוגיה עבור היחידה הפועלת בנגב. תפקיד זה כולל אחריות על פיתוח תהליכי למידה המבוססים על חדשנות פדגוגית וטכנולוגית ויישומם לרוחב היחידה, בסביבה ערכית, חושבת, דינמית ומאתגרת.

תחומי אחריות

  1. קידום תהליכי חדשנות לשם שיפור מערכות הלמידה של המרכז ולייעול פרויקטים בהיבט הטכנולוגי.
  2. תפעול מנגנוני ניהול ידע ולמידה של המרכז, קידום ההתמקצעות באופני העבודה במרחב הדיגיטלי באמצעות הדרכות, חקר כלים ומתודות ואפיונם וביצוע מעקבים על יישום.
  3. מתן ליווי ותמיכה לחברי הסגל בפיתוח פתרונות דיגיטליים לשדרוג תהליכי הלמידה שהם מובילים בכלים טכנו-פדגוגים מותאמים. סיוע ליישום הפתרונות באמצעות מערכי הדרכה, כלים לתמיכה ועוד.
  4. קידום הלמידה הארגונית בנושאים טכנו-פדגוגיים: ביצוע מעקב פנימי אחר סטנדרטים של עבודה עם ערוצי מידע ותוכן דיגיטליים, איסוף נתונים וניתוחם ובניית מצגות, גרפים וטבלאות להצגתם.
  5. תפעול של מרחבי הלמידה הדיגיטליים לרוחב היחידה לרבות מערכות לניהול למידה ולניהול ידע, פלטפורמות למידה מקוונות, לוחות תכנון ועוד.
  6. סיוע בהטמעת מערכות מחשוב ומדיה דיגיטלית חדשות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון ורקע נדרשים

  1. תואר שני בתחומי רוח / חברה / חינוך / טכנולוגיה ממוסד אקדמי מוכר.
  2. ניסיון בפיתוח והטמעה של פדגוגיות דיגיטליות – חובה.
  3. אוריינות גבוהה ביישומי מחשב ואינטרנט. ידע וניסיון במערכות כמו 365 של מייקרוסופט, גוגל ועוד. היכרות מעמיקה עם כלי Office – חובה, Python – יתרון.
  4. היכרות מעמיקה עם כלי בינה מלאכותית. לדוגמה: Copilot, Gemini, ChatGPT.
  5. ניסיון בעבודה עם מערכות מחשוב ומדיה דיגיטלית.
  6. היכרות עם תוכניות חברתיות-חינוכיות, יתרון לניסיון בארגון חברתי עתיר ידע או בארגון להשכלה גבוהה.
  7. ניסיון מחקרי: יכולת גבוהה בעבודה עם חומרים אקדמיים, ידע בעיבוד נתונים וניתוחם.
  8. ניסיון בניהול תוכן (למשל במדיה חברתית ובניית אתרים) – יתרון.
  9. שליטה שפתית: עברית – יכולת הבעה רהוטה בעל פה ובכתב; אנגלית – יכולת גבוהה בכתיבה מקצועית; ערבית – יתרון.

תכונות נדרשות

  1. יחסי אנוש מעולים ודרך ארץ, יכולות תקשורת טובות.
  2. יזמות, הנעה עצמית, כישורי הוצאה לפועל, ראייה מערכתית.
  3. אוריינטציה שירותית גבוהה ומוכוונות לפרט.
  4. יכולת אינטלקטואלית גבוהה (קריאת חומרים וסיכומים), תפיסה מהירה ויכולת למידה גבוהה.
  5. יכולות ארגון וסדר ברמה גבוהה, יסודיות, מעקב אחר פרטים.
  6. יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות, בגרות אישית ומקצועית.
  7. זריזות וחריצות, יכולת לעבודה במקביל על מגוון משימות תוך ניהול עצמי של לוחות זמנים.
  8. שותפות עם ערכי ויעדי הארגון.

 

היקף המשרה: 60%

התחלה: מיידי.

מקום העבודה: באר שבע.

השכלה נדרשת: 
תואר שני
היקף המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

מנהל/ת צוות תמיכה טכנית

מספר משרה: 
12440
מועצה/אזור: 
דרום
חברה: 
קמהדע
תחום: 
מחשבים והייטק
מקצוע: 
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

קמהדע מגייסת מנהל/ת צוות תמיכה טכנית Help Desk לתפקיד משמעותי ומאתגר!

אנחנו מחפשים מנהל/ת תמיכה מנוסה לתפקיד מפתח במחלקת ה-IT שלנו.
התפקיד כולל הגדרת האסטרטגיה התפעולית ויעדי ה-KPI לצוות הHelp Desk,
יחד עם הובלה והנחיה של הצוות, מינוף הביצועים והובלת יוזמות לשיפור מתמיד של השירותים הניתנים.

תיאור התפקיד:

  • ניהול יומיומי של מוקד תמיכה Help Desk לרבות קביעת יעדים, שגרות, ניתוח ביצועים ושיפור תהליכים.
  • הובלת צוות תומכים מקצועי, מתן הדרכה והכוונה במתן מענה לפניות משתמשים.
  • ניהול זמן, קביעת סדרי עדיפויות ומשימות לצוות התומכים תוך עמידה ביעדי SLA ואיכות השירות.
  • זיהוי הזדמנויות לשיפור השירות והיעילות.
  • התמודדות עם מצבים מורכבים ומציאת פתרונות יצירתיים.
  • ניהול ושמירה על מלאי חומרה ורישוי תוכנות זמין בהתאם לצרכי הארגון.
  • עבודה מול ספקים ונותני שירות כמקור קשר ראשי בארץ ובחול.
  • כתיבת נהלי עבודה.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בניהול מחלקת תמיכת Help Desk בסביבה ארגונית - חובה.
  • הבנה מעמיקה של תהליכי עבודה ב Help Desk ומערכות ניהול פניות - חובה.
  • בוגר/ת תואר ראשון רלוונטי עם התמחות במערכות מידע - יתרון.
  • הסמכות/קורס ייעודי בתחומי המחשוב הרלוונטיים - יתרון.
  • יוזמה ורצון להוביל שינויים.
  • כישורי הובלה וניהול משימות/פרויקטים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה ביעדים.
  • ניסיון בהתמודדות עם אתגרים והסרת התנגדויות.
  • גישה פרואקטיבית לפתרון בעיות.
  • ידע טכני נרחב בעולם התוכן ויכולת לסייע לצוות במקרה הצורך.
  • עברית ואנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה)

מיומנויות:

  • ניהול קונפליקטים ומשברים של אי שביעות רצון משתמשים.
  • זמינות גבוהה.
  • הגדרה ובקרה על עמידה ביעדי .KPI
  • הטמעת שינויים טכנולוגיים משמעותיים.
  • אוריינטציה שירותית חזקה ויכולת עבודת בצוות.
  • גמישות ויכולת הסתגלות לשינויים.
  • יכולת ליצור ממשקי עבודה בחברה.

היקף המשרה: משרה מלאה ממשרדי החברה בבית קמה

השכלה נדרשת: 
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
נמצאו 3 משרות לפי החיפוש