דרוש.ה נציג.ת תמיכה טכנית – Help Desk לאגף טכנולוגיות מידע
דרוש.ה נציג.ת תמיכה טכנית – Help Desk לאגף טכנולוגיות מידע
מכללת ספיר מפעילה מרכז תמיכה טכנית באמצעות נציגים התומכים טלפונית במשתמשי קצה תוך השתלטות מרחוק על מחשבים לצורך פתרון תקלות. הנציגים עוקבים אחר הפניות, מאפיינים את התקלות, ובמידת הצורך מעבירים להמשך טיפול ביחידת המחשב עד סגירתן. בנוסף, תומכים הנציגים בשיעורים המתקיימים בכיתות לימוד ובמעבדות מחשבים ומבצעים משימות נוספות לפי צרכי האגף.
• ידע במערכות מחשוב, בפרט עבודה בסביבת רשת תקשורת, היכרות עם כלים
נפוצים בסביבת windows כמו: office, עבודה באינטרנט, כולל דפדפנים
נפוצים.
• שליטה טובה בקריאת אנגלית ויכולת הבנת מדריכי משתמש (אנגלית ועברית).
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
• יכולת הבעה בעל פה – ניסיון בתמיכה טלפונית.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.
היקף המשרה: משרה מלאה (נדרשת גם עבודה בתורנויות פעם בשבוע עד 19:00 ופעם בחמישה שבועות - עבודה ביום שישי).
קבוצה: 3
ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 10/06/2025
ניתן להגיש מועמדות באמצעות הקישור.
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
לא ניתן לשלוח קו"ח דרך האתר למשרה זו, אנא פנה/י על פי תנאי המכרז המצורף.
סגור