מזכיר/ה חברה
מזכיר/ה חברה
חברה:
חסוי
תחום:
אדמיניסטרציה
תאור תפקיד:
ביצוע כל מטלות האדמינסטרציה בחברה כולל:
- קשר שוטף עם לקוחות החברה,
- ריכוז וקבלת הזמנות,
- הפקת תעודות משלוח בהתאם להזמנות,
- ביצוע הזמנות רכש מול ספקים עד לקבלת הסחורה,
- עבודה מול רשויות שונות,
- מעקב אחרי גבייה מלקוחות,
- תיאומי הובלות. אחריות על כל הדרוש במשרד מבחינת הזמנת ציוד שוטף
- אחריות על אירוח ורווחת העובדים.
- יד ימינו של מנכ"ל החברה לכל עניין ודבר בהתאם לצרכים העולים מן השטח.
- מתן מענה ליתר מחלקות החברה בפן האדמינסטרטיבי.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- שליטה מלאה (ניסיון מוכח) בתוכנת פריוריטי, office ברמה גבוהה,
- הבנה חשבונאית (יתרון גדול מאוד),
- אנגלית ברמת קריאה וכתיבה (יתרון),
- ראש גדול מאוד,
- יכולת עבודה על מספר מטלות במקביל ויכולת תיעדוף, אחריות, יוזמה ורצינות במטרה להביא את המשרה למקום מקצועי ברמה גבוהה.
- הגעה עצמאית למקום העבודה (אין אפשרות לעבודה מרחוק), התחלה מיידית.
היקף המשרה:
משרה חלקית
שעות עבודה:
08:00 עד 13:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור