מנהל/ת משרד
מנהל/ת משרד
ניהול שוטף של המשרד. הזמנת ציוד משרדי. טיפול ומיון דואר יוצא ונכנס. מעקב אחרי אי מיילים. ניהול יומנים/קביעת פגישות.
הנפקת הצעת מחיר ומעקב הצעות-מחיר/פרויקטים שוטף. יצירת קשר עם לקוחות מעקב לקוחות שוטף. הפקת חשבוניות/קבלות. מעקב הנהלת חשבונות: ספקים, קבלני משנה, חשבוניות לתשלום. תיוק, תיעוד וניהול מעקב: תיקי לקוחות, תיקי ספקים, תיקי פרויקטים, קבלני משנה, תיקי פיתוח / תכנון, תיק חברה, תיק שיווק ופרסום, תיק חוזים/הסכמים ותיקי ארכיון. מעקב שביעות רצון לקוחות.
גיול חובות. מעקב גביה. הפקת צ'קים לספקים. מעקב הזמנות רכש/עבודה, הפקת-הזמנות, חתימה עליהן או קבלת הזמנה עם מחיר תואם. עבודה ישירה מול הבנקים כולל ביצוע התאמות בנק בתוכנת "תזרים מזומנים
word, excel -OFFICE בתוכנות שליטה** שליטה בתוכנת zoom priority/Priority -יתרון גדול הכרות עם תוכנת "אמיר תזרים מזומנים"-יתרון אנגלית קריאה כתיבה – יתרון תואר ראשון – יתרון ) רקע כלכלי יעזור (
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור