משרד עו"ד בנו גליקמן ושות' | מעברים נגב צפוני

משרד עו"ד בנו גליקמן ושות'

משרד עו"ד בנו גליקמן ושות'

עורך דין בנו גליקמן, דור שלישי למשפחת עורכי דין, החל את דרכו בתחום הנזיקין והביטוח בשנת 2006. מאז ועד היום,עורך דין גליקמן ייצג בהצלחה בבתי המשפט אלפי תביעות בתחום הנזיקין הביטוח. 

עו"ד בנו גליקמן הינו בעל תואר שני במשפטים (LLB) ותואר ראשון במנהל עסקים (BA) מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. את הניסיון הרב, המקצועיות והגישה המסורה רכש עורך דין גליקמן במשרדו של עורך דין יעקב רהט (רוטהולץ).

במשך עשור ייצג וסיפק עורך דין בנו גליקמן שירותים משפטיים בתחום נזקי הגוף והביטוח לחברות הביטוח הגדולות במשק הישראלי, ביניהן – חברת הביטוח כלל, הפניקס הישראלי, ה"פול" – המאגר הישראלי לביטוח רכב, איי.אי.גי (AIG) והכשרת היישוב.

כיום מייצג משרדנו  את כלל חברה לביטוח ובמקביל מספק ליווי צמוד ושרותים משפטיים (מרגעי הפגיעה ועד קבלת הפיצוי הכספי) לנפגעים ומשפחותיהם הזכאים לפיצוי כספי בעקבות נזקי גוף (רשלנות רפואית, תאונות דרכיםתאונות עבודה, מחלות מקצוע, פגיעות פיזיות למיניהן ותביעות על בסיס פוליסות ביטוח).

מן העבר השני – לאור ניסיונו הרב של עו"ד בנו גליקמן בהגנה ניתנים שרותי משרדנו ל-גופים/עסקים/גורמים פרטיים (מחוסרי ביטוח או כאלו שנדחו על ידי חברת הביטוח) שנתבעים בבית משפט בתביעות רשלנות על ידי נפגעים שונים (צדדי ג' או עובדים).

 

בנימה אישית 
בשנת 1990 עליתי עם משפחתי מלטביה לישראל. את רוב חיי כנער וכמתבגר בילית והעברתי ברמת גן ובפתח תקווה. בתום הלימודים התגייסתי לסיירת גבעתי, שם שירתי שלוש שנים כלוחם וכמפקד.

לא היה לי ספק כי בתום שרותי הצבאי אמשיך במסורת המשפחתית, והתחלתי את לימודי המשפטים ומנהל העסקים. תקופת הלימודים הייתה מדהימה ומרתקת, כך שהחלטתי להאריכה לחמש שנים ובמקביל סיימתי את לימודי התואר השני במשפטים.

את תעודת ההסמכה של לשכת עורכי הדין קיבלתי כאשר בני הבכור היה על ידי והתחלתי את עבודתי כעורך דין במשרדו של עורך דין יעקב רהט (רוטהולץ), שהוא מהמשרדים המובילים בתחום הנזיקין והביטוח. במשרדו של עו"ד יעקב רהט עבדתי עשר שנים, שהיו מהנות, מאתגרות, מלמדות ובמהלכן צברי ניסיון רב שאין שני לו.

 

שם היזם/ת: 
עו"ד בנו גליקמן
מקום עסק: 
קיבץ גת
תקציר: 
משרדנו מומחה לנזקי גוף וביטוח. מלווים ומייצגים לקוחות בתחום הרשלנות הרפואית, תאונות עבודה, תאונות דרכים, פגיעות פיזיות למיניהן. בתחום הביטוח - ביטוחי חיים, אובדן כושר עבודה ותאונות אישיות.
תמונות של העסק: 
שעות פתיחה: 
9:00 - 19:00 בימי א' - ה'