מידס קפה -מסעדה | מעברים נגב צפוני

מידס קפה -מסעדה

מידס קפה -מסעדה

הקטע הברזילאי של המסעדה קשור בבעליה - 

נתן גלקוביץ' ברזילאי כמובן, ורעייתו פרלה – ארגנטינאית, תושבי הקיבוץ.

נתן חובב בישול וקולינר מעולה, מביא לכם תפריט טעים ומעניין של מיטב מאכלים ברזילאיים, אוכל אותנטי מסמטאות ריו דה ז'נרו, מחוזות כפריים בצפון ברזיל ועוד..

התוצאה מצויינת!

איפה משלבים מרחבים ירוקים, אווירה ברזילאית ואוכל טוב? 

תשובה מתבקשת: במסעדות הדרכים המופלאות בבאהייה בצפון ברזיל - אבל אם אתם לא רוצים להמתין עד הנסיעה הבאה לדרום אמריקה, יש לכם אופציה חדשה, במרחק שעה נסיעה מתל אביב.

בקיבוץ ברור חיל, השוכן בצפון הנגב ומוכר לציבור בעיקר בזכות הסמבה המתנגנת בו בימי המונדיאל העליזים, גרים בני הזוג נתן ופרלה גלקוביץ. 

הוא ברזילאי שבא מתחום ההיי-טק והיא, לא תאמינו, ארגנטינאית, המתמחה בעיצוב גרפי. נתן, שעלה מברזיל לפני 20 שנה, תמיד חלם להקים פה "רסטורנטי ברזיליירו" איכשהו, רק עכשיו התגשם החלום. 

מסתבר שהיה שווה לחכות - השניים לקחו מבנה בין הדשאים הירוקים שבקצה הקיבוץ ועיצבו מקום קסום ונעים. "מידס" כוללת חלל מרכזי בצבעי פסטל, ועוד מרפסת רחבה, שבקיץ נפתחת אל הדשאים והשדות. בכניסה מחכה מלצרית, שמובילה את הבאים אל השולחנות, ומרגע זה הם מלווים בשקט וביעילות, תוך שמירה על קשר עין רציף . האווירה שקטה ואינטימית, כשברקע מתנגנים שירי "בוסה נובה" של גל קוסטה או קייטנו ולוזו. 

בכלל, יש תחושה ברורה שהמקום הזה מכוון אל הלקוח. תזמון המנות הוא מדויק, כל המנות העיקריות יוצאות בו זמנית, כל מנה נעשית בדיוק על פי בקשת הלקוח/למרות האווירה הברזילאית, את תפריט ב"מידס" ניתן להגדיר יותר כ"ישראלי", ניתן למצוא בו מגוון של סלטים , פסטות ומנות עיקריות הכוללות סטייק אנטריקוט, סטרוגונוף, עוף, פרגיות ועוד. 

בתחום היינות שווה להזמין בקבוק מיינות בן שושן, יקב בוטיק מצליח מאד, הפועל גם הוא בברור חיל

שייך לקטגוריה: 
שם היזם/ת: 
נתן גלקוביץ'
מקום עסק: 
קיבוץ ברור חיל
תקציר: 
מסעדת מידס, מסעדה ברזילאית ומטבח עולם וישראל בקיבוץ ברור חיל.
דוא"ל: 
תמונות של העסק: 
שעות פתיחה: 
ימי ג', ד' ,ה' , ו' החל מ 18:00 ועד 23:00 ובימי שבת 12:00-23:00