מ.ד.ס פארם פתרונות רפואיים לכאב | מעברים נגב צפוני

מ.ד.ס פארם פתרונות רפואיים לכאב

מ.ד.ס פארם פתרונות רפואיים לכאב

מרפאת כאב ניידת - בביתכם תקבלו את כל הפתרונות לכאבי גב תחתון הנובעים מפריצות דיסק ובלט דיסק והקרנות לרגליים. תקבלו גם פתרונות לברכיים ולכל השלד והשרירים .

אין צורך בניתוחים במעל 95 אחוז מהמקרים, אין צורך להתרוצץ לקבל זריקות וטיפולים פולשניים וזאת אפשר לדעת בבדיקה קלינית, פיזית תוך שתי דקות .

 

אני ניהלתי מכוני הדמיה צילמתי אלפי מטופלים ראיתי אותם בחדרי מיון ובחדרי ניתוח , תוכלו להראות לי את הצילומים שלכם ואסביר לכם כל מה שצריך לדעת על מצבכם ויכולת השיקום שלכם .

גם אני הייתי נכה שהשתמש בהליכון ובמקל והפכתי להיות סיעודי, שיקמתי את עצמי ואני רוקד ושר ללא מגבלות אחרי שלמדתי איך לתחזק את גופי ולשמרו .

 

נוכל לעשות זאת יחד בעזרת מכשיר בקלייף, בעזרת לימוד תרגילים לחיזוק ואיזון שרירים, בעזרת אימון ביופידבק אתכם ועוד אביזרים פשוטים וחכמים .

 

אין מעשי קסם כדי לפתור בעיות כאב צריך לעבור תהליך , הקלה תרגישו לפעמים מידית ולעיתים תוך ימים ספורים תלוי במצבכם וביכולת ההתמדה שלכם והקפדה לבצע מה שלימדתי אתכם .

 

זכרו - רוב הבעיות שלכם באשמתכם בלבד משום שההתנהלות לא נכונה ואתם מזלזלים בגופכם .

כמו שאתם מקפידים לתחזק את מכוניתכם ואת ביתכם , כך תתייחסו לגופכם  , ואז הוא יודה לכם ויישא אתכם בהצלחה ותרגישו רעננים ושמחים .

שייך לקטגוריה: 
שם היזם/ת: 
פלק שלומי
מקום עסק: 
שדה יואב
תקציר: 
הקץ לכאבי הגב שלכם בעזרת מכשיר בקלייף, אימון ביופידבק ואמצעים נוספים . כל אחד יכול לשפר ולשנות את מצבו בעזרת תמיכה והחלטה ללקיחת אחריות .
דוא"ל: 
תמונות של העסק: 
שעות פתיחה: 
פי תאום . אני מגיע לבית הלקוח לכל מקום באזור הדרום ובמרכז .