יו-יו אירועים שילדים אוהבים | מעברים נגב צפוני

יו-יו אירועים שילדים אוהבים

יו-יו אירועים שילדים אוהבים

חברה הוקמה ומנוהלת על-ידי - דודי רגב, אני בעל ניסיון עשיר של מעל 10 שנים בעבודה עם ילדים ונערים. כבר ערכתי אלפי אירועים מדהימים ואירועים שונים ומקסימים עם ילדים.
אני בעל תואר ראשון בחינוך גופני ממכון וינגייט ובעל תואר שני בבריאות הציבור מהאוניברסיטה העברית. בנוסף, מנחה בפרויקט מיכא"ל.
בזמן היותי סטודנט, עבדתי עם ילדים כליצן וקוסם והתאהבתי בעולם הילדים. עם סיום לימודיי באוניברסיטה החלטתי להישאר בעולם הילדים המופלא והקמתי את חברת יו-יו אירועים.
יש לי גישה נהדרת לילדים ויכולת טבעית להתחבר אליהם ולעולם שלהם... אני אוהב אותם והם אוהבים אותי בחזרה: אני מכבד אותם, רגיש וקשוב אליהם ולרצונות שלהם. כל ילד הוא עולם מלא ומופלא ואני נהנה להכיר ולבקר כל פעם בעולמות השונים שלהם.

באירועים ובמסיבות שאני מפיק כל הילדים פעילים כל הזמן, והם בעצם אלה שיוצרים את הארוע.

כל האירועים והמסיבות מבוססים על ערכים של איכות, אחריות, מחויבות, רצינות והקפדה על הפרטים הקטנים בכל אירוע, ויעידו על כך אלפי לקוחות מרוצים.
יו-יו אירועים יוצרת עבורך אירועים וחוויות שזוכרים!

שם היזם/ת: 
דודי רגב
מקום עסק: 
קיבוץ ארז
תקציר: 
ו-יו אירועים היא חברה המתמחה בהפקות אירועים. חברת יו-יו עורכת ימי הפעלה ותוכן בעיריות, קיבוצים, מתנ"סים, חברות וארגונים פרטיים וציבוריים. החברה ערכה ועורכת אלפי אירועים מדהימים ואירועים שונים ומקסימים עם ילדים. יו-יו אירועים יוצרת עבורך אירועים וחוויות שזוכרים!
דוא"ל: 
תמונות של העסק: