יובל פרסלר- ייעוץ ארגוני "בדרכך שלך" | מעברים נגב צפוני

יובל פרסלר- ייעוץ ארגוני "בדרכך שלך"

יובל פרסלר- ייעוץ ארגוני "בדרכך שלך"

כמעט בכל מפגש עם לקוח- ארגון, מנהל, קבוצה ואדם פרטי, אני נשאל, איך עובד התהליך? אלו תכנים מועברים? אלו מיומנויות לדעתך צריך לרכוש? 

במרבית המקרים אני הופך את השאלה ומחזיר לשואל- לא בשביל לבחון אותו. אני מעוניין לשמוע אותו, את רצונותיו ואת צרכיו.

 לקח לי זמן לא מבוטל להבין שהעבודה מול הלקוחות צריכה להיות משותפת ולא מובלת- על ידי או על ידו. 

שיטת העבודה שלי אינה נשענת רק על הידע שצברתי, העבודה שלי ברובה נשענת על ההכרות עם היושב מולי או היושבים מולי.

בתפישתי המקצועית אני מוצא לנכון לבחון ביחד עם הלקוח את עצמו- חוזקותיו כמו גם חולשותיו תוך מחשבה וחיבור לסביבה ולתרבות בה נמצא. שיטת העבודה או התהליך שאני מציע ללקוחותיי מגיעה ממקום אמפטי, מבין, לא שופט ובעיקר מקבל. תהליך שמתחיל ומלווה באופן נכון לא צריך להיות- ארוך ומייגע. 

התהליך מפגיש את הלקוח עם עצמו כמו גם עם סביבתו- הארגונית והאישית. בתהליך נשלב בין המאקרו- הארגון, הקבוצה... לבין המיקרו- המנהל, העובד וכמובן האדם שמאחורי.

 

אני מאמין כי תהליכי שינוי באשר הם- ארגוניים, ניהוליים, אישיים, נשענים על אותו מכנה משותף- הבנת המציאות הקיימת, המציאויות האחרות ובחינת דרכי פעולה אפשריים לשינוי או שיפור המציאות בתהליכים המותאמים אישית ברמה התרבותית של הארגון וכן ברמה האישית של הפרט.

שם היזם/ת: 
יובל פרסלר
מקום עסק: 
כפר הרי"ף *השירות הינו לכל הארץ
תקציר: 
יועץ ארגוני המתמחה ב- העברת סדנאות בתחומי: הטמעת תפישת שירות, שינוי, תרבות ארגונית, מנהיגות, יחסים בינאשיים, עבודת צוות, בניית צוות ופיתוח צוותים. בנוסף, מתמחה במתן ליווי אישי למנהלים ולאנשים פרטיים- כניסה לתפקיד, הטמעת שינויים, הובלת צוותים.
תמונות של העסק: 
שעות פתיחה: 
בתיאום מראש