מ.א. חוף אשקלון | מעברים נגב צפוני

מ.א. חוף אשקלון

לקיבוץ יד מרדכי דרוש/ה מציל/ה לבריכת הקיבוץ

15/04/2024
מספר משרה: 
11579
מועצה/אזור: 
מ.א. חוף אשקלון
חברה: 
קיבוץ יד מרדכי
תחום: 
כללי
עבודה מועדפת / צעירים / סטודנטים
תאור תפקיד: 
  1. אחריות להצלה ושלום המתרחצים וכן לתפעול שוטף של הבריכה.
  2. פתיחת הבריכה בהתאם לשעות הפתיחה שנקבעו מראש.
  3. שמירה על ארגון וניקיון הבריכה.
  4. מתן מענה ושרות לבקשות המתרחצים.

זמינות לעבודה במשרה מלאה לאורך כל עונת הרחצה, 21/6/24 – 25/10/24 (סיום משוער).

אפשרות למגורים בקיבוץ.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
  1. תעודת מציל בתוקף – חובה.
  2. הסמכת עזרה ראשונה בתוקף – חובה.
  3. אחריות ועצמאות.
  4. יחסי אנוש טובים, שירותיות ואדיבות.
  5. אישורים רפואיים רלוונטיים בתוקף.
היקף המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

דרוש\ה תמחירן\נית-כלכלן/נית משק וקהילה לקיבוץ ליד אשקלון

10/04/2024
מספר משרה: 
11559
מועצה/אזור: 
מ.א. חוף אשקלון
חברה: 
השמה אשכול
תחום: 
הנה"ח וכספים
כלכלה ומנהל עסקים
מקצוע: 
תמחירן/ית
תאור תפקיד: 

 

יעוד: הפקת דוחות ניהוליים (תמחיריים), בקרה, מעקב ביצוע מול תקציב

 

תחומי אחריות ומשימות עיקריות:

✓ תמחיר – רישום פקודות תמחירנות.

✓ הפקת דוחות ניהוליים (תמחיריים) חודשיים לענפים ולתאגידים (ללא התעשיה) של הקיבוץ.

✓ תקציב – בניית תקציב שנתי, מפורט חודשי, כעזר למנהלים, הכנת מצגות בהתאם. הצגת

תקציב בתיאום עם מנהלי המגזרים (משק, קהילה).

✓ בקרת איכות הרישום בספרים (שיוך לתמחיר וכמויות).

✓ מעקב ביצוע חודשי מול תקציב שוטף והשקעות.

✓ מטלות שונות לרבות סיוע למנהל הכספים ולחשבת – הכנת דוחות חודשיים, רבעוניים,

שנתיים וביקורת.

✓ ניתוחים אנליטיים של הדוחות.

✓ בדיקות כלכליות לפי הצורך ודרישת המנהלים.

✓ הצגה וניתוח של דוחות למנהלים (כולל הכנת מצגות)

✓ סגירת דוחות חודשיים מקצה לקצה בשיתוף פעולה עם הנה"ח

✓ ביצוע רישומים בהנהלת חשבונות

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות תפקיד:

✓ השכלה רלבנטית – כלכלן.נית

✓ דיסקרטיות, נאמנות למערכת, יושרה ואמינות

✓ ראש גדול, יכולת לימודית, רצון להתפתח, חריצות

✓ אחריות ועצמאות

✓ שירותיות, גמישות

✓ עמידה בלוחות זמנים

✓ שליטה מלאה ב- excel , point power והכרות תוכנות שונות.

✓ הכרות עם תוכנת קומקס – יתרון.

✓ ניסיון כתמחירן/נית בקיבוץ/מפעל קיבוצי - יתרון

כפיפות: למנהל הכספים ולחשבת הקיבוץ

היקף משרה: 50% משרה 2.5/3 ימי עבודה בשבוע ( מתאים למשרת אם)

וואטסאפ לבירורים     0524-269035

היקף המשרה: 
משרה חלקית
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

לפרטים נוספים סגור

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת יד מרדכי

15/04/2024
מספר משרה: 
11553
מועצה/אזור: 
מ.א. חוף אשקלון
חברה: 
שטראוס גרופ
תחום: 
אדמיניסטרציה
מקצוע: 
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד: 

מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת יד מרדכי 

מקום העבודה: קיבוץ יד מרדכי

מה נבקש ממך?

להביא את עצמך לעבודה! רעיונות חדשים, כישרונות, חלומות, ידע וניסיון החיים שצברת, יחד עם מקצועיות והבנה שהתפתחות היא אין סופית

מה כולל התפקיד?

  • אדמיניסטרציה- ניהול יומן מנכ"ל וחברי הנהלה, תיאום פגישות, ניהול יומני חדרי ישיבות וסדר יום, ניהול לוח זמנים ומעקב אחר משימות, הזמנות ציוד משרדי, טיפול בתקלות והזמנת שירות

  • רפרנטית משאבי אנוש-  תפעול שוטף בתחומי רווחה, הדרכה, נתוני עובדים, הזמנות רכש, פתיחת קריאות לממ"ש, קליטת עובד/ ביצוע עזיבה כ"א, ניהול תהליך הקליטה: מסמכים, הדרכות, הכנת ציוד עבודה

  • הנהלת חשבונות- הפקת חשבוניות, הפקדות, ניהול חשבון הבנק, הקמת הזמנות ללקוחות, רישום ומעקב אחרי תקבולים והתאמות. עבודה שוטפת עם מנהל חנות עובדים

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

    מה חשוב להביא איתך לתפקיד?

    • כ 3-5 שנות ניסיון כמזכירה בארגון – חובה

    • ניסיון בהנהלת חשבונות (1-2) - חובה

    • תואר ראשון - יתרון 

    • שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס

    • שליטה בעבודה עם - SAP יתרון

    • תודעת שירות מפותחת ,דיסקרטיות, יכולת לנהל מס' משימות במקביל ועבודה בתנאי לחץ

    היקף המשרה: 
    משרה מלאה
    שעות עבודה: 
    8-17
    למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

    משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

    לפרטים נוספים סגור

    לקיבוץ יד מרדכי דרוש/ה מנהל/ת כספים – חשב/ת

    07/04/2024
    מספר משרה: 
    11537
    מועצה/אזור: 
    מ.א. חוף אשקלון
    חברה: 
    קיבוץ יד מרדכי
    תחום: 
    הנה"ח וכספים
    מקצוע: 
    מנהל/ת כספים
    תאור תפקיד: 
    1. ניהול וריכוז כלל פעילות המערכת הפיננסית של הקיבוץ – כספים וגזברות, חשבות, הנהלת החשבונות, מידע ותמחיר.  
    2. אחריות ושותפות לקביעת אסטרטגיה ומדיניות ניהול הכספים של הקיבוץ.
    3. סיוע למנהל העסקים, מנהל הקהילה ומנהלי התאגידים והענפים, בנושאים פיננסים ובכל הנושאים שבתחומי אחריותו ובהם – תקציב שנתי, בחינת השקעות, מימון פרויקטים והשקעות ופיתוח עסקי, ניתוחים כלכלים , מיסויים וחשבונאים
    4. שותף בתהליכי קבלת החלטות פיננסיות בעסקים ובקהילה – בחינת התקשרויות, ניהול סיכונים, מעורבות ביוזמות, ותמיכה בתהליכי פיתוח עסקי.
    5. סיוע וייעוץ למנהל העסקים/מנהל הקהילה, מנהלי התאגידים והענפים השונים בניתוח כלכלי לצורך סיוע בקבלת החלטות עסקיות משמעותיות.
    6. אחריות על קביעת מדיניות האשראי של הקיבוץ ותאגידיו , הן בעסקים והן בקהילה, וביצוע מעקב תקופתי לצורך שיפור והקטנת חשיפות, התייעלות, שיפור והתאמה.
    7. מעקב וטיפול אחר מצבת ההתחייבויות: שעבודים, הלוואות וערבויות.
    8. אחריות על הגדרת מדיניות האשראי ואיתור מקורות מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים.
    9. אחריות על ניהול תזרים המזומנים כולל: פיקוח, בקרה וניהול חשבונות הבנקים. (כל התאגידים).
    10. אחריות על המערכת העוסקת במידע כלכלי, תמחירי ופיננסי עבור הלקוחות שונים (רשויות, מנהלים וכד'). בתוך כך אחריות על יצירת המידע ומהימנותו, ארגונו ובנייתו, תיעודו, הפקת דו"חות ניהוליים ודיווח ללקוחות השונים (רשויות, מנהלים, מנהלי תאגידים וכד').
    11. בקרת תשלומים לספקים ואישורם, בקרת תקבולים מלקוחות, דוחות גביה  וטיפול בחובות חריגים.
    12. אחריות ניהולית על נושאי המיסוי (שליטה והבנה בכל היבטי המס הנוגעים לקיבוץ המתחדש- יתרון).
    13. דו"חות כספיים ודיווחים שוטפים שונים לרשויות – אחריות להגשת הדו"חות הכספיים התקופתיים למוסדות השונים. אחריות להפצת דו"חות ניהוליים פנימיים מדי חודש, רבעון ושנה.
    14. אחריות ניהולית על ניהול ובקרה של תיק הנכסים הפיננסיים של הקיבוץ, השקעות ארוכות טווח ופיקדונות תקופתיים, לרבות פנסיה, בנקים, קרן המילואים וכד'. אחריות לקשר עם היועצים החיצוניים בתחום.
    15. קביעת מדיניות לגבי צורת הרישום והדיווח בכלל תאגידי יד מרדכי העסקיים ובקהילה.
    16. קשר מקצועי ושוטף בהנחיית עובדי הנהלת החשבונות ופקוח על איכות העבודה.
    17. ביצוע בקרה פנימית עיתית לבחינת העמידה במדיניות הרישום והדיווח כפי שנקבעה ובכללים הרגולטוריים המתחייבים.
    18. התנהלות מול מוסדות המדינה בסוגיות השונות - מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי וכד'.
    19. יישום והטמעת נהלים ותהליכי עבודה.
    20. חבר/ה בהנהלה הכלכלית ובהנהלת הקהילה של הקיבוץ.

    היקף משרה – 100% משרה מלאה במתכונת של חמישה ימי עבודה בשבוע.

    איוש – מיידי.

    כפיפות - מנהל העסקים.

    משך קדנציה – 4 שנים.

    בחירה באמצעות צוות איתור המורכב, היו"ר הכלכלי, מנהל העסקים, מנהל הקהילה, מנהל הכספים היוצא, נציג הנהלה כלכלית ומנהל מש"א.

    דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

    תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים/ ראיית חשבון – חובה.

    הכרות וניסיון מעשי בעבודה בחברות אחזקה ותאגידי מוחזקים– חובה.

    ניסיון בניהול כספים בהיקפים של מעל 100 מיליון ₪  – חובה

    רואה חשבון – יתרון.

    תואר שני בתחומים רלוונטיים – יתרון.

    ניסיון והיכרות עם המגזר הקיבוצי - יתרון

    ראייה מערכתית ויכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים

    הבנה עסקית ויכולת הובלת תהליכים.

    יוזמה ועצמאות.

    יכולת תכנון, סדר וארגון ויכולת הוצאה לפועל.

    יכולת בינאישית גבוהה.

    היקף המשרה: 
    משרה מלאה
    למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

    למערכת הגיל הרך של קיבוץ יד מרדכי דרוש/ה מנהל/ת גיל רך

    07/04/2024
    מספר משרה: 
    11536
    מועצה/אזור: 
    מ.א. חוף אשקלון
    חברה: 
    חסוי
    תחום: 
    חינוך והדרכה
    ניהול
    תאור תפקיד: 

    מערכת החינוך של קיבוץ יד מרדכי  פועלת, מזה שנים, ברוח החינוך הקיבוצי. המערכת מונה כ- 100-120 ילדים ומפעילה 5 גנים. קיבוץ יד מרדכי  הוא קהילה צומחת, המצריכה גמישות, פתיחות ויצירתיות.

    בקדנציה הקרובה, תושפע מערכת הגיל הרך בקיבוץ משני אתגרים מרכזיים (נוסף על האתגרים הקיימים במערכת חינוך פרטית) –

    האחד – חזרה לקיבוץ לאחר תקופת פינוי ממושכת – בניית המערכות והצוות, קליטת הילדים וליווי המשפחות לאורך שנת הלימודים הקרובה.

    השני – המשך הצמיחה הדמוגרפית שאפיינה את הקיבוץ טרם אירועי ה-7/10 והמשך תהליכי קליטת משפחות לקיבוץ.

     

    תיאור תפקיד:

    • ניהול מערכת הגיל הרך בקיבוץ (מגיל 0 ועד גיל 6) בהיבט החינוכי ארגוני (5 מסגרות). במסגרת כך, הבאה לידי ביטוי של ערכי הליבה הקיבוציים בכל אחת מהמסגרות לצד התאמתן לדרישות משרד התמ"ת/ משרד החינוך.
    • אחריות ניהולית על מערכת הגיל הרך – קיום קשר עם מוסדות הקהילה, גורמי חוץ, רישום, תקינות חוזים והסכמים עם הורים, גביית כספים מלקוחות חוץ, אחזקה וציוד.
    • אחריות פדגוגית על מערכת הגיל הרך – ניהול מקצועי, חינוכי, כללי, פיתוח סביבה חינוכית מותאמת גיל והתפתחות, אחריות להכנת תוכנית פעילות  שנתית, המשך בניית ופיתוח מערכת הגיל הרך.
    • ניהול ופיתוח עובדי מערכת הגיל הרך – אחריות על בניית הצוות (גיוס וניהול) ואחריות על מקצועיות המערכת לרבות יועצים מקצועיים.
    • ליווי, הדרכה, חניכה, פיקוח ופיתוח מקצועי לעובדי מערכת הגיל הרך.
    • אחריות לקשר עם ההורים, הקשבה, ייעוץ והדרכה קבוצתית ופרטנית תוך שמירה על כללי הסודיות וצנעת הפרט.
    • מתן מענה לצרכים הדמוגרפיים של הקיבוץ לצד קליטת משפחות מחוץ לקיבוץ למערכת (שימור וצמיחה).
    • אחריות על מערכת החינוך גם במצבי חירום (ביטחוניים ואחרים).
    • ניהול תקציבי של מערכת הגיל הרך לרבות קליטת משפחות חוץ למערכת.
    • חברות בוועדת החינוך של הקיבוץ. ישיבות אחת לחודש.

     

    היקף: 80%-100%.

    משך תפקיד – ארבע שנים

    מועד תחילת העבודה – מיידי. איתור במסגרת ההיערכות לשנת הלימודים הקרובה.

    כפיפות: אירגונית ותקציבית - מנהל קהילה. חינוכית – ועדת חינוך.  

    צוות איתור: מנהל קהילה, יו"ר ועדת חינוך, נציג ועדת חינוך ומנהל מש"א.

    דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
    • השכלה אקדמית רלוונטית (תואר ראשון לפחות) בגיל הרך, חינוך, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה – יתרון
    • בוגר/ת מסלול לניהול מערכות גיל רך – יתרון.
    • ניסיון בעבודה במערכות חינוך קיבוציות – יתרון.
    • ראייה מערכתית , סדר וארגון , יכולת ניהול מערכת הכוללת צוותי חינוך (כ – 30 עובדים) והורים.
    • ניסיון בניהול צוותים מקצועיים – גיוס, ניהול וחניכה.
    • ניסיון בניהול תקציב.
    • מסירות, יוזמה והגדלת ראש.
    • תקשורת בינאישית טובה. 
    • רישיון נהיגה בתוקף.
    היקף המשרה: 
    משרה מלאה
    למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

    לקיבוץ יד מרדכי דרוש/ה מנהל/ת כספים – חשב/ת

    07/04/2024
    מספר משרה: 
    11535
    מועצה/אזור: 
    מ.א. חוף אשקלון
    חברה: 
    חסוי
    תחום: 
    הנה"ח וכספים
    מקצוע: 
    מנהל/ת כספים
    תאור תפקיד: 

    תחומי האחריות של מנהל/ת הכספים בקיבוץ יד מרדכי:

    1. ניהול וריכוז כלל פעילות המערכת הפיננסית של הקיבוץ – כספים וגזברות, חשבות, הנהלת החשבונות, מידע ותמחיר.  
    2. אחריות ושותפות לקביעת אסטרטגיה ומדיניות ניהול הכספים של הקיבוץ.
    3. סיוע למנהל העסקים, מנהל הקהילה ומנהלי התאגידים והענפים, בנושאים פיננסים ובכל הנושאים שבתחומי אחריותו ובהם – תקציב שנתי, בחינת השקעות, מימון פרויקטים והשקעות ופיתוח עסקי, ניתוחים כלכלים , מיסויים וחשבונאים
    4. שותף בתהליכי קבלת החלטות פיננסיות בעסקים ובקהילה – בחינת התקשרויות, ניהול סיכונים, מעורבות ביוזמות, ותמיכה בתהליכי פיתוח עסקי.
    5. סיוע וייעוץ למנהל העסקים/מנהל הקהילה, מנהלי התאגידים והענפים השונים בניתוח כלכלי לצורך סיוע בקבלת החלטות עסקיות משמעותיות.
    6. אחריות על קביעת מדיניות האשראי של הקיבוץ ותאגידיו , הן בעסקים והן בקהילה, וביצוע מעקב תקופתי לצורך שיפור והקטנת חשיפות, התייעלות, שיפור והתאמה.
    7. מעקב וטיפול אחר מצבת ההתחייבויות: שעבודים, הלוואות וערבויות.
    8. אחריות על הגדרת מדיניות האשראי ואיתור מקורות מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים.
    9. אחריות על ניהול תזרים המזומנים כולל: פיקוח, בקרה וניהול חשבונות הבנקים. (כל התאגידים).
    10. אחריות על המערכת העוסקת במידע כלכלי, תמחירי ופיננסי עבור הלקוחות שונים (רשויות, מנהלים וכד'). בתוך כך אחריות על יצירת המידע ומהימנותו, ארגונו ובנייתו, תיעודו, הפקת דו"חות ניהוליים ודיווח ללקוחות השונים (רשויות, מנהלים, מנהלי תאגידים וכד').
    11. בקרת תשלומים לספקים ואישורם, בקרת תקבולים מלקוחות, דוחות גביה  וטיפול בחובות חריגים.
    12. אחריות ניהולית על נושאי המיסוי (שליטה והבנה בכל היבטי המס הנוגעים לקיבוץ המתחדש- יתרון).
    13. דו"חות כספיים ודיווחים שוטפים שונים לרשויות – אחריות להגשת הדו"חות הכספיים התקופתיים למוסדות השונים. אחריות להפצת דו"חות ניהוליים פנימיים מדי חודש, רבעון ושנה.
    14. אחריות ניהולית על ניהול ובקרה של תיק הנכסים הפיננסיים של הקיבוץ, השקעות ארוכות טווח ופיקדונות תקופתיים, לרבות פנסיה, בנקים, קרן המילואים וכד'. אחריות לקשר עם היועצים החיצוניים בתחום.
    15. קביעת מדיניות לגבי צורת הרישום והדיווח בכלל תאגידי יד מרדכי העסקיים ובקהילה.
    16. קשר מקצועי ושוטף בהנחיית עובדי הנהלת החשבונות ופקוח על איכות העבודה.
    17. ביצוע בקרה פנימית עיתית לבחינת העמידה במדיניות הרישום והדיווח כפי שנקבעה ובכללים הרגולטוריים המתחייבים.
    18. התנהלות מול מוסדות המדינה בסוגיות השונות - מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי וכד'.
    19. יישום והטמעת נהלים ותהליכי עבודה.
    20. חבר/ה בהנהלה הכלכלית ובהנהלת הקהילה של הקיבוץ.
    דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

     דרישות התפקיד

    תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים/ ראיית חשבון – חובה.

    הכרות וניסיון מעשי בעבודה בחברות אחזקה ותאגידי מוחזקים– חובה.

    ניסיון בניהול כספים בהיקפים של מעל 100 מיליון ₪  – חובה

    רו"ח – יתרון.

    תואר שני בתחומים רלוונטיים – יתרון.

    ניסיון והיכרות עם המגזר הקיבוצי - יתרון

    ראייה מערכתית ויכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים

    הבנה עסקית ויכולת הובלת תהליכים.

    יוזמה ועצמאות.

    יכולת תכנון, סדר וארגון ויכולת הוצאה לפועל.

    יכולת בינאישית גבוהה.

    היקף המשרה: 
    משרה מלאה
    למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

    משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

    לפרטים נוספים סגור

    מנהל\ת תפעול לאגודה קהילתית מתיישבי זיקים

    04/04/2024
    מספר משרה: 
    11518
    מועצה/אזור: 
    מ.א. חוף אשקלון
    חברה: 
    קיבוץ זיקים
    תחום: 
    ניהול
    ניהול קהילתי
    מקצוע: 
    מנהל/ת תפעול ולוגיסטיקה
    תאור תפקיד: 

    1 הגדרת תפקיד : ניהול תפעול המשימות בתחומים הקהילתיים, המוניציפאליים , החברתיים והכלכליים שבאחריות האגודה. .

    2 היקף המשרה: מלאה .

    3 כפיפות: ועד ההנהלה והנהלה פעילה )יו"ר ועד האגודה ויו"ר ועד מקומי(. .

    4 תחומי אחריות :

    א. אחראי על בנייה, ניהול ובקרה של תקציב האגודה, לרבות היבטיו התזרימים ותקציב ועד מקומי.

    ב. אחראי לניהול כלל השירותים המוניציפאליים השונים הניתנים ע"י האגודה והוועד המקומי ובקרה על אלו הניתנים על ידי המועצה האזורית.

    ג. אחראי על הממשקים ומיצוי זכויות מול המועצה האזורית וגורמי חוץ נוספים.

    ד. בקרה על כלל פעילות וועדות הקיבוץ הפועלות תחת האגודה הקהילתית

    ה. אחראי לניהול ישיר של צוות העובדים השכירים וקבלני העבודה/ספקים של האגודה ובכללם: מנהלת החינוך, רכז תרבות, רבש"צ, מנהלת חשבונות, גנן וכל שכיר או קבלן אחר אשר יוחלט על ידי הוועד כי יוכפף לניהולו הישיר של מנהל האגודה.

    ו. אחראי על בקרת גביית תשלומי קהילה ומיסי ועד מקומי וטיפול בחריגי גביה.

    ז. אחראי להובלת תהליכי עבודה סדורים תוך הקפדה על מנהל תקין.

    ח. פיקוח על הכנת דוחות פיננסיים ודיווחים תקופתיים לוועד הנהלת האגודה הקהילתית/וועד מקומי ולאסיפה הכללית.

    ט. מעורבות בפעילות צח"י.

    י. נדרש לשיתוף פעולה עם גורמים רלוונטיים ומשיקים באגש"ח. .
     

                                     *** המסמך מנוסח בלשון זכר, אך הוא מופנה ומיועד לנשים ולגברים

    דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

     כישורים נדרשים:

    א. אמינות, דיסקרטיות, יושר ויושרה.

    ב. פרואקטיביות, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות וחוסן אישי.

    ג. יכולת לנהל ולהוביל שינויים נדרשים.

    ד. ניסיון ניהולי מוכח.

    ה. תואר ראשון.

    ו. שליטה מלאה בתוכנות אופיס ומחשב.

    ז. ניסיון בקריאה ועבודה עם דוחות פיננסים.

    יש לשלוח קוח עד לתאריך 12.4.24

    השכלה נדרשת: 
    תואר ראשון
    היקף המשרה: 
    משרה מלאה
    שעות עבודה: 
    עבודה לאורך היום. כולל לעתים פגישות בערב.
    למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

    לבית ספר עדן בקיבוץ כרמיה דרושים.ות מורים.ות

    25/03/2024
    מספר משרה: 
    11372
    מועצה/אזור: 
    מ.א. חוף אשקלון
    חברה: 
    עמותת עדן
    תחום: 
    הוראה/ אקדמיה
    עבודה סוציאלית
    מקצוע: 
    מורים/ות
    תאור תפקיד: 

     

    בית ספר עדן פועל בשיתוף עם פרויקט היל"ה ונותן מענה חינוכי ל-60 נערות המתגוררות בפנימיה שלנו בקיבוץ כרמיה שליד אשקלון.
    דרושים.ות מורים.ות לתפקיד ייחודי ובעל משמעות, במגוון תחומי הוראה ובהיקף משרה גמיש

    במסגרת התפקיד:
    העברת שיעורים לכיתת תלמידות בגילאי 12-18
    עבודה בכפוף לתוכניות הלימוד הרלוונטיות
    השתלבות בצוות רב מקצועי, תומך ומלווה

    דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

    ניסיון מול נוער בסיכון/אוכלוסיות מורכבות- יתרון משמעותי
    תעודת הוראה- חובה
    יכולת עמידה מול כיתה והנעה לפעולה
    יכולת גבוהה ליצירת קשר, הכלה וחוסר שיפוטיות
    היקף משרה גמיש

    היקף המשרה: 
    גמיש
    למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

    חונך/ת בפרויקט של משרד הביטחון

    02/01/2024
    מספר משרה: 
    11106
    מועצה/אזור: 
    מ.א. חוף אשקלון
    חברה: 
    האגודה לבריאות הציבור
    תחום: 
    חינוך והדרכה
    תאור תפקיד: 

    פרויקט נפש אחת מגייס חונכים/ות לליווי ילדים ומתבגרים הגדלים במשפחות בהן אחד ההורים מתמודד עם פוסט טראומה ונכות ממשרד הביטחון.

    המשרה מתאימה גם לסטודנטים ולאנשים המעוניינים בעבודה נוספת בשעות אחה"צ.

    • העבודה הינה חונכות אישית, ויצירת קשר חברי ותומך עם הילד/ה, בילוי בשעות הפנאי בבית ובחוץ.
    • עזרה בשיעורי הבית.
    •  יצירת קשר אישי ומשמעותי עם הילד/ה ועם המשפחה.
    • החונכות מתקיימת פעמיים בשבוע (שעתיים בכל פעם) 16 שעות בחודש.
    • ניתן להרחיב את היקף החונכות לילד נוסף מאותה המשפחה או ממשפחה נוספת.
    • גילאי הילדים נעים בין 5-18.
    • מצפים להתחייבות לפרויקט לשנה.
    • שכר החונכים הינו 35 ₪ לשעה (תיתכן עליית שכר בקרוב)
    דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 
    • בחור/ה עם גישה, אהבה וסבלנות לעבודה עם ילדים.
    • רצון לתת ולהשקיע בקשר משמעותי.
    • ניסיון בעבודה עם ילדים/בתחום החברתי- יתרון משמעותי
    • יכולת לעזרה בשיעורי בית
    • גיל 21 ומעלה.
    • שעות העבודה צהריים -אחה"צ אחרי שעות המסגרות החינוכיות.
    היקף המשרה: 
    משרה חלקית
    שעות עבודה: 
    שעות אחר הצהריים
    למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

    משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

    לפרטים נוספים סגור

    חברת מגאסון מקבוצת אלקטרה בע"מ מגייסת עוזר/ת מתקין למערכות מתח נמוך -14674

    14/11/2023
    מספר משרה: 
    10978
    מועצה/אזור: 
    מ.א. חוף אשקלון
    חברה: 
    אלקטרה בע''מ
    תחום: 
    אלקטרוניקה וחשמל
    מקצוע: 
    מתקין/ה
    תאור תפקיד: 

    חברת מגאסון מקבוצת אלקטרה בע"מ מגייסת עוזר/ת מתקין למערכות מתח נמוך 

    • התקנת מערכות מתח נמוך כגון אזעקות, מצלמות, מערכות גילוי וכיבוי אש, כריזה ומערכות נוספות באתר אינטל בקריית גת
    • משרה מלאה בימים א'-ה' בשעות 7:00-16:00
    • *הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה גדולה ויציבה!
    דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

    ניסיון בעבודה פיזית טכנית- חובה

    היקף המשרה: 
    משרה מלאה
    שעות עבודה: 
    7:00-16:00
    למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.

    משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

    לפרטים נוספים סגור
    Subscribe to RSS - מ.א. חוף אשקלון