תחום היזמות נותן מענה לתושבי האזור, המעוניינים בהקמה וליווי עסק קיים.

מספק פלטפורמות מגוונות המקדמות יזמויות ועסקים:פורומים, קורסים, סדנאות, ימי עיון וכנסים.

במרכז מעברים ניתן לקבל ייעוץ וליווי אישי ליזמים.

 
אילו פרסומים כדאי לשלב בדף העסקי שלכם?
כתבה- חדוה גבריאל


אז יש לכם כבר דף פייסבוק עסקי,הוא מסודר, 
יש כבר תמונת פרופיל ותמונת רקע יפה.
כתבתם את כל פרטי ההתקשרות בכדי שיצליחו להשיג אתכם...

הפעם נדבר על התוכן השיווקי אשר מומלץ לפרסם בדף העסקי שלכם, כדי לשמר את הקשר עם הגולשים והלקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלכם.





כמה טיפים לתוכן שיווקי לדף העסקי

1. חשוב לשמור על תקשורת עקבית עם המבקרים בדף הפייסבוק
תחשבו על תכנים מעניינים אשר קשורים באופן ישיר או עקיף לשירותי העסק שלכם. 
פרסומים אלו ייצרו עניין אצל המבקרים.
תדירות הפרסומים גם כן חשובה. 
יש לשמור על עקביות שבועית של הפרסומים, שאפילו תגרום למבקרים לחכות בקוצר רוח לסטטוסים שלכם.
לדוגמא- עסק בתחום האימון אישי-
בימי ראשון תעשו לכם הרגל לפרסם משפט חיובי כדי לפתוח את השבוע בכיף. תוכלו לשים תמונה אופטימית להוסיף משפט חיובי ולברך את הגולשים בשבוע חדש של עשייה.


2. הזמינו את הגולשים להגיב לפרסומים -
העלו כתבות מעניינות בתחומכם ותשאלו את הגולשים מה דעתם-
למשל:
אם אתם עוסקים בטיפוח הגוף (פדיקור, מניקור, קוסמטיקה, שעוות וכדומה)
תוכלו לעלות כתבות בתחומים דומים- "מחקר שנעשה לאחרונה שעוסק בקשר בין אי הסרת איפור בערב להזדקנות העור" ועוד.
*חשוב להוסיף קישור לכתבה ובנוסף לציים מהי דעתכם על הפרסום.
*ניתן להוסיף גם טיפ משלכם להסרת האיפור ותבקשו מהגולשים לחלוק טיפים נוספים בתגובות הפרסום.


3. תחרויות ופרסים
אין מה לעשות, כולנו אוהבים להפעיל את הצד התחרותי שלנו וכמובן לנסות לזכות בפרסים.
הציעו מידי חודש איזו תחרות מעניינת ותניעו את העוקבים לעשות משהו כדי לזכות בפרס.
אגב, הפרס כמובן צריך להיות קשור לשירותי העסק שלכם- ולא חייב להיות בעלות גבוהה אבל שיהיה לו ערך כספי שווה.
לדוגמא -אם אתם עוסקים בצילום:
תוכלו לערוך תחרות צילומי משפחות לכבוד חג פורים או כל חג משפחתי אחר.
תזמינו את הגולשים להעלות צילומים מצחיקים, מושקעים, מיוחדים של המשפחה.
הגולשים יצטרכו לאסוף כמה שיותר לייקים לתמונה שלהם והמשפחה שתזכה בהכי הרבה לייקים תזכה בצילומים משפחתיים אצלם בבית.
תוכלו רק להרוויח מתחרות כזו-
  • הגולשים יעלו את הוויראליות של הדף באמצעות כך שישתפו את הפרסום שהעלו בדף שלכם לכל החברים שלהם. כך יותר אנשים יכירו את הדף שלכם ותוכלו לאסוף יותר לייקים.
  •  לאחר הכרזת המשפחה הזוכה – תוכלו להעלות תמונות מהזכייה וכך תוכלו לחשוף בפני הגולשים את כישוריכם האומנותיים.
  • השורה התחתונה- יותר חשיפה= עוד הזמנות = עוד עבודה.


4. מוצר לכבוד החג/מועד מיוחד
תוכלו להציע רגע לפני חג מיוחד את המוצר המיוחד במחיר מיוחד.
למשל- אם אתם יוצרי אומנות בקרמיקה, תכשיטים או משהו בסגנון:
תוכלו להעלות תמונה של המוצר שלכם אשר תראה מאוד מרשימה.
ותכתבו שלרגל החג המתקרב ובא ניתן לרכוש את המוצר במחיר מיוחד...


5. לשתף בתודות או תגובות מיוחדות שקיבלתם מהלקוחות שלכם.
בקשו מלקוחות שאתם יודעים שיוכלו לפרגן לכם בכיף, לפרסם סטטוס עם קישור לדף שלכם. מומלץ לבקש מהם להוסיף כמה מילים טובות עליכם, אולי איזו תמונת סלפי בזמן מתן השירות.
אין כמו תמונה של לקוח מרוצה עבור זימון לקוחות חדשים.


6. שעות הפרסום
תנסו לפרסם בכל מיני שעות ביום ובצעו מעקב- באילו שעות יש יותר תגובות, אילו ימים בדרך כלל יש יותר טלפונים מלקוחות.  
באופן הזה תצליחו להכיר את אופי העוקבים שלכם ותנסו להיות יצירתיים. 
עם הזמן תגלו- אילו פרסומיים יותר עובדים עבורכם ואילו אין להם כמעט תגובות.
זה חלק מהכיף וגם חלק ממתן השירות ופרסום העסק.

מקווה שהצלחתי לתת לכם כמה הצעות פרקטיות, אשר יסייעו לניהול הפרסומים בדף העסקי שלכם.
העיקר- אל תפחדו לנסות.

אז...יאללה... תתחברו לצד השיווקי שלכם ולכו לפרסם בדף העסקי שלכם!

חדוה גבריאל

אדמניסטרציה, תוכן ומדיה חברתית

משרד: 077-9802271 | m.misrad@sng.org.il 


מעבר לכתבה - איך יוצרים דף פייסבוק עסקי מוצלח